Hoofdstuk 122
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
"een van de lafste personen op deze aardbol, die bovendien medeschuld heeft aan de dood van Perkamentus."
1 decennium geledenDit klopt niet helemaal
Harry heeft in deel zeven in de Hersenpan gezien hoe Sneep Perkamentus redde door de vloek in zijn hand op te sluiten, toch?
Hij heeft gezien hoe ze samen Perkamentus' dood uitstippelden, toch?
Het enige wat Draco heeft gedaan is Ontwapenen, en daarna klaarde Sneep de klus.
Maar over Sneep wordt niets gezegd, omdat het een plan was.
Dat Draco Perkamentus daartussen Ontwapende heeft eigenlijk niet zozeer veel met de dóód van Perkamentus te maken, maar met de eigenaar van de Zegevlier, en dát is wéér een ander veel te lang verhaalxD
^.^ ik ben een betweter:$
DUS HARRY HEEFT HET HELEMAAL FOUT!
En Harry begrijpt dan volgens mij helemaal NIETS!
Scorpius pikt het allemaal, laat het allemaal over zich heen komen, en dat merkt hij ook niet!
GRR
MAMA MIA
1 decennium geledenVolgens hem konden mensen toch veranderen
1 decennium geledennet als SneepI don't get his problem.
Snel verder
Btw I Luv Scorpius
Geen inspiratie voor lange reactie
1 decennium geledensnel verder!
Wat is er nou slecht aan de zoon van Draco Malfidus zijn?
1 decennium geledenHij is kapooot sexy(H)
Maar ik moet gaan, morgen betere reactie!