Foto bij 21

'Jess! Waar was je?' Vroeg Caitlin toen ik in de woonkamer stond. 'Bij het water met Jason.' Fluisterde ik - ookal kon niemand ons horen want iedereen praatte en schreeuwde door elkaar heen. 'Oeeeh. Hebben jullie gezoend?' Zei ze met een wenkbrauwwiebel en blozend knikte ik. 'Iedereen naar buiten.' Schreeuwde mijn vader. Het werd opeens stil. 'De taart staat buiten.' Zei hij en iedereen begon te joelen. Waren mijn familie en vrienden taart liefhebbers? JA! En niet een beetje ook. 'Jess.' Riep mijn moeder me. Ik liep naar haar toe en zag een grote taart voor mijn neus staan. Hij was wit en rond met daarop in zwarte sierlijke letters Happy 16th birthday, Jessica! en er waren 16 kaarsen. Na het gezang riep er iemand. 'Doe een wens en blaas de kaarsen uit.' Ik dacht na over mijn wens en snel had ik er 1 bedacht. Ik ademde diep in en blies toen - met moeite - alle zestien kaarsen uit. Er werd geklapt en gejoeld en zo snel als ik kon liep een beetje naar achter. Ik werd gek van al te vrolijke gedoe en dat gejoel. Ik botste tegen iemand op. 'Oh sorry.' Ik draaide me om en zag Justin tegen een boom aanleunen. 'Is er iets?' Vroeg ik toen ik zijn verdrietige gezicht zag. 'Gewoon hoofdpijn.' Mompelde hij. 'Moet je een paracetamol?' Hij schudde zijn hoofd. 'Jess!' Riep Caitlin. 'Ja?' 'Kom!' Riep ze terug. 'Vertel maar later wat er aan de hand is, oke? En je mag nu ook best wel naar boven gaan als je geen zin hebt om hier te blijven.' Zei ik tegen Justin en ik rende naar Caitlin toe. 'Zit je nou te flirten met Bieber?' Vroeg ze met een grijns. 'Flirten? Nee. Er is iets met hem, maar hij wilt niet zeggen wat.' Caitlins lippen vormden een perfecte o. 'Wat heb je eigenlijk allemaal voor cadeautjes gekregen?' Veranderde ze van onderwerp. 'Uhm, veel, maar ik weet niet wat. Ze liggen allemaal ingepakt in mijn kamer.' 'Kom dan maken we ze open.' Zei ze enthousiast. 'Nee, mijn moeder wilt dat niet. Doen we wel vanavond als iedereen weg is.' Ze kinkte. 'Ook niks van je ouders of Justin?' 'Oh ja. Wel van Justin iets. Van mijn ouders krijg ik het morgen.' 'Wat heb je van Justin gehad?' 'Een hele mooie en dure ketting. Ik laat je dat ook vanavond wel zien.' 'Oeeh. Bieber is spending money on you.' Zei ze zingend. Mijn mobiel trilde weer tegen mijn borst aan. 'Caitlin, dek me.' Ze keek me vragend aan. 'Mijn mobiel.' Zei ik wijzend naar mijn borsten. Weer maakten haar lippen een perfecte o en ze ging voor me staan. Snel pakte ik mijn mobiel eruit en zag dat ik twee sms'jes had. Ik opende eerst een sms'je die ik had ontvangen toen ik met Jason was. Het was van een onbekend nummer. Ga naar hem toe. Ik keek met opgetrokken wenkbrauwen naar het beeldscherm. Ik opende het tweede sms'je. Je doet hem pijn. Zie je dat niet?

Reageer (11)

  • AlienInMir

    misschien zijn de sms-jes wel van Bieber(H)

    1 decennium geleden
  • LinnaNevilla

    Die smsjes zijn vaag..

    1 decennium geleden
  • Pinkpancake

    Jhaa van wie zijn die sms'jes??????????
    Verder!!

    XxX

    1 decennium geleden
  • Rubella

    maar bieber is het sexieeeeeeesteeee. (H)

    snel verder <3<3

    1 decennium geleden
  • definitly

    chazzz is ook superlekker:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen