Foto bij Pimp My Ride

Pumpkin Pieeeee (:
ja krijg maar honger! ^^

De volgende ochtend werd ik wakker en merkte ik dat Chayenne’s hand op mijn zitvlak lag. ‘Stop pretending.’ Zei ik zachtjes. ‘I’m not pretending, I’m really asleep.’ Antwoorde ze zonder haar ogen open te doen. ‘In dat geval ga ik je laten verder slapen en ga ik naar beneden.’ Chayenne sloot snel haar armen om me heen en hield me stevig vast. ‘Slapende ik wil niet dat je me achterlaat.’ Zei ze. Ik duwde haar op haar rug en gaf haar een klein kusje waardoor haar greep loste en ik snel uit bed kon kruipen. ‘Olivia!’ Protesteerde ze teleurgesteld. ‘Blijf nou maar liggen, ik kom zo meteen wel weer terug.’ Antwoorde ik op haar smekende blik. Zuchtend ging ze weer liggen en trok het deken over haar hoofd. Ik liep naar beneden en trof daar mijn moeder aan. ‘Ben je al wakker?’ Vroeg ze. ‘Uhu, ik ga Chayenne ontbijt op bed geven, ze verdient het.’ Zei ik. ‘Ahn, dat is lief van je.’ ‘Ik weet het.’ Zei ik lachend. Ik liep naar de keuken en begon een ontbijt voor Chayenne te maken. Een kwartiertje later liep ik ermee naar boven. Ik deed langzaam de deur open om te zien of ze weer in slaap was gevallen en dat was inderdaad het geval. Ik zette de plateau met het ontbijt even aan de kant en kroop voorzichtig op bed. Ik plantte een zacht kusje op haar mond, waarna ze langzaam haar ogen opende. ‘Goeiemorgen liefje.’ Fluisterde ik. ‘Hmm… weet je dat dit de heerlijkste manier van wakker worden is.’ Kreunde ze slaperig. ‘Wel, persoonlijk vind ik het nóg heerlijker met ontbijt op bed.’ Zei ik lachend terwijl ik de plateau voor haar neus hield. ‘Aww, dat is ongelofelijk lief van je!’ Zei ze terwijl ze me tegen zich aantrok. Ik lachte. Ik kroop dichter tegen haar aan en zette de plateau met ontbijt op haar schoot. ‘Weet je, ik heb momenteel meer zin in iets anders.’ Fluisterde ze speels in mijn oor. Ondertussen begon ze me zachtjes over mijn bovenbeen te strelen. Ik legde haar hand terug op haar eigen been en zei: ‘Dat is jammer, want nu heb ik daar geen zin in.’ Eigenlijk loog ik, ik had er wel zin in, maar wou haar eens naar mij doen verlangen i.p.v. omgekeerd. Chayenne keek me verbaasd aan. Ik zag dat ze het niet snapte. Hoe kon ik daar nou geen zin in hebben, dacht ze waarschijnlijk.

Na het ontbijt op bed, gingen we samen in de douche. Lang duurde het niet want we hadden geen zin dat mijn moeder of iemand anders zou merken dat we samen douchte, want dan zou het nogal lelijk uit de hand kunnen lopen. Al snel waren we bij het repetitiekot. Ryan, Jake, Shawn en April waren er al. ‘Hey.’ Zei April in mijn armen vliegend. Ik lachte en gaf haar een kus op haar wang. Jake, Shawn en Ryan vlogen nu alle drie op mij af terwijl April ook een kus aan Chayenne gaf. Ik zag in haar ogen dat ze niet blij was dat April erbij was, maar daarmee zou ze toch moeten leren leven. Het was pas na een uurtje dat we aan de inrichting van m’n busje begonnen. Ookal leek het of we hem aan het slopen waren. We begonnen met de achterbank eruit te gooien. We vernieuwden de vloer, de wandbekleding, het plafond en zelfs de deuren. April en Shawn maakten samen een ramp die we op het dak konden zetten tijdens de rit, maar ook aan de achterkant konden vastmaken. Ryan en Jake deden de vernieuwingen aan de binnenkant en Chayenne en ik hielden ons bezig met de bekleding van de stoelen. Maar veel werken deden we niet. We genoten van ons beetje privacy, maar die werd plots onderbroken door Shawn. ‘Hé Liv, wat dacht je ervan als ik de naam van je band nou eens in het groot met graffiti erop spuiten en dan dat we allemaal onze namen errond spuiten in het zwart?’ Ik lachte breed. ‘Shawn, dat is een geniaal idee!’ Riep ik opgewonden. Eerst wouden we de rest doen en dan pas kwam de afwerking. Ondertussen had ik Tyler ook gevraagd om te komen en was ik met hem, Ryan, Shawn en Jake het ontwerp voor de graffiti aan het maken. Chayenne was dus zo ongeveer verplicht om April te helpen, maar dat was met wat tegenzin.

Reageer (1)

  • TheyEchoMe

    GENIALE TITEL^^
    btw: ME CRUSH IS ONLINE^^
    ik houddddd van dit verhaal :3
    snelverder<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen