Foto bij 20

[face=arial][/face]Er waren al best wel veel mensen, onder andere Caitlin. Ik zat met haar boven op mijn kamer. 'Dus Justin gaat morgenochtend weg?' Vroeg Caitlin nadat ik het hele verhaal had verteld. Ik knikte. 'Kom we gaan naar beneden. Ik wil Bieber wel eens in het echt zien.' Zei ze en trok me naar beneden. 'Hello gorgeous.' Hoorde ik iemand zeggen en ik draaide me om. Het was Jason. 'Gefeliciteerd.' Zei hij en we gaven elkaar een knuffel. 'Dankje.' Zei ik met een glimlach van oor tot oor. 'Hier.' Hij gaf mij een cadeautje. 'Ik pak ze allemaal morgen uit. Moet van mijn moeder.' Legde ik hem uit en rende naar boven om hem weg te leggen. Toen ik de trap afliep zag ik Jason Justin boos aankijken en naar hem toe lopen. Snel rende ik naar hem toe - hij stond inmiddels al bij Justin. 'Jason. Ik wil vandaag geen ruzie of iets zien.' Waarschuwde ik hem. Hij pakte me hand vast en trok me mee naar buiten. 'Waar gaan we naartoe?' Vroeg ik hem. 'Ow, gewoon even bij het water zitten.' Zei hij en we liepen naar een grote rots toe en gingen daar zitten. Hij sloeg zijn arm om me heen en ik voelde weer de vlinders in mijn buik fladderen. 'Ik heb bezoek Jase.' Zei ik met tegenzin. 'Ja, I know. Maar ik wil even alleen met je zijn.' Ik knikte en legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik voelde mijn Blackberry trillen tegen mijn borst aan - ik had hem daar gezet zodat ik hem gewoon bij me had want ik had een jurkje aan - maar als ik nu met mijn hand mijn mobiel ging pakken, dan zou dat er heel raar uitzien. 'Ik ga je wel missen als je weggaat.' Zei hij uit het niets. 'Ik jou ook.' Gaf ik toe. Ik ga al over twee weken weg, terug naar huis. 'Jess?' Ik keek Jason aan en niet veel later voelde ik zijn zachte lippen op die van mij.

Reageer (10)

  • Pinkpancake

    Jaaaaaaaaaa Laat Jason zienn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PleasseePleassee(doeg)(hoera)(yeah)_O__O__O__O__O_

    1 decennium geleden
  • Elysian

    aaw snel verder

    1 decennium geleden
  • JBGirlz

    neeeeeeeeeeeeeeeee jasonnnn moet weggggggggggggggg hoe ziet jason er uit laat ene foto zien !!

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    Nein,Je mag hem niet terug zoenen !
    <333333333

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    Super Cute, but NOOO!!!
    Ze meot die stommee Jason dumpen en Justin nemen (A)

    Super Snel VERDER <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen