Foto bij 19

Ik deed mijn bruine half lange haren in een staart en bekeek mezelf in de spiegel. Ik had het witte jurkje aan en daaronder witte hakken - die zeker 5 cm hoog waren. Ik keurde mezelf goed en liep naar beneden. Er was niemand beneden want mijn ouders en broertje waren boodschappen gaan doen en Justin die sliep nog. Ik pakte mijn Blackberry van de eettafel en zag dat ik 5 pingberichtjes had, 10 van Twitter en 2 sms'jes. Ik begon eerst met die van Twitter. Het waren allemaal tweets met daarin "gefeliciteerd" of "happy birthday", net als die van ping en net zoals mijn sms'jes. Ik reageerde alleen op die van Ping, want ze konden zien dat ik het berichtje had gelezen. De sms'jes en tweets komen later wel. Ik deed de tv aan en het beeld sprong op MTV's My Super Sweet 16. Ik was ook 16 vandaag. Zestien. Ik voelde me er volwassener door. Ik hoorde iemand de trap aflopen. Dat moet Justin zeker zijn. 'Goodmidday Birthgirl.' Zei hij toen hij onderaan de trap stond met een lach. 'Goeiemiddag slaapkop.' Hij kwam naar me toe en knuffelde me kort. 'Gefeliciteerd.' Fluisterde hij in mijn oor. 'Dankje.' Zei ik met een glimlach. Ik was blij dat Justin vrolijk was - of deed -, want gister waren we allebei niet gezellig. 'Waar is de rest?' Vroeg hij terwijl hij de kamer rond keek. 'Boodschappen.' Antwoordde ik en keek terug naar de tv. 'Oeh! Je cadeautje!' Riep Justin uit het niets toen het meisje op de tv een auto kreeg. Hij sprong op en rende naar boven. Niet veel later liep hij de trap af met zijn handen achter zijn rug. Hij liep met een grijns naar me toe. 'Doe je ogen dicht. Ik deed wat hij zij. Niet veel later voelde ik iets kouds tegen mijn hals aan komen. 'Pak mijn hand vast.' Zei hij en ik opende mijn ogen. 'Laat ze dicht.' Waarschuwde hij mij en pakte mijn hand vast. Hij trok me van de bank af en voelde zijn arm om mijn middel. Hij nam me mee naar iets en zei dat ik mijn ogen open mocht doen. Ik deed wat hij zei en ik zag mij en Justin in de spiegel staan. Een seconde later zag ik de mooiste en duurst ketting op mijn nek hangen. Er hing een een zilver vogeltje aan met een ogen van goud. 'Hij is prachtig.' Zei ik en keek met een open mond naar het kettinkje. 'Het vogeltje deed me aan jou denken.' Zei hij met een schattig glimlachje. 'Oeps.' Zei Justin en trok iets af van mijn ketting. 'Wat is dat?' Vroeg ik. 'De prijs.' Zei hij en liep weg om het weg te gooien mij hij viel op de grond. Ik pakte hem op en schrok van de prijs. 'Driehonderd euro! Je bent gek Justin.' Zei ik en wilde het kettinkje af doen. 'Nee, alsjeblieft. Ik wil dat je het houd, zodat je me nooit vergeet en omdat ik je wil bedanken voor de leuke vakantie die ik hier had.' Alsof ik Justin ooit ga vergeten, zei ik in mijn gedachtes.

Reageer (9)

  • LaBrownie

    Omdat het plaatje het neit doet moet je verder!Minimaal 1 hoofdstukje vandaag nog! ghehehe

    1 decennium geleden
  • LaBrownie

    Het plaatje doet het niet lieverd! <3333

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Hooligan

    <3

    1 decennium geleden
  • Magnetic

    het plaatje doet het niet, maar nu moet je verder. ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen