Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • Estiii21

    super snel verder

    1 decennium geleden
  • heartbeater

    haha Jipster heeft gelijk, wat een aasgier!
    en idd, je mag niet met paardebloemen praten hoor!! ze zijn gevaarlijk!
    ga maar tegen een zandje praten (met zandje bedoel ik zandkorreltje) en als je dat niet leuk vind is er altijd nog wel een balpen. weetje dat die balpennen altijd voor je klaarstaan? dat meen ik, ik heb een balpen en hij is zo lief, hij troost me als ik verdrietig ben en als je goede vrienden met hem word, doet hij alles voor je!(K)

    genoeg onzin, snel verderrrrrr(flower)
    xx

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Ik mag William ook niet!! :((
    Maar hij zal toch niet wel zo dom zijn om met het vriendinnetje van Seth Clearwater met enorme spieren aan te pappen. Want dan vermoordt Seth hem.(doeg) Dus ik hoop voor hem dat hij zich snel uit de voeten maakt!!
    Verder(flower)

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Stomme aasgier!

    Sorry, ik heb echt een VERSCHRIKKELIJKE hekel aan aanplakkers, die hun kans grijpen als het "vriendje" even niet in de buurt is.
    Ik waarschuw je, shutURmouth, ik heb zelfs een keertje Scorpius uit het verhaal van Square ontvoerd, alleen maar zodat ze beloofde dat Tom(aanplakkertje daar) dan weg zou gaan, alleen dan kreeg ze Scorpius terug.
    Zorg er maar voor dat ik dat niet met Seth hoef te doen!*evillaugh*
    Want ik mag William nú al niet.
    Hoe mooi, knap, gespierd, lief, slijmerig en leuk hij ook is.
    Hij blijft diep van binnen een slijmerige snotaap, die het alleen maar gemunt heeft op die chick die al bezet is, maar wat hem geen fuck kan schelen.

    Oeps, ik trek te snel conlusies!
    Waarschijnlijk, omdat ik dit geschreven heb, is William dus een hele leuke jongen, waarop ik halsoverkop verliefd was geworden, als ik niet heel stiekem al een chrush op Draco had... HO! Ik bedoel, euh...*schaam*
    Dat is altijd zo. Als ik te snel conclusies trek, klopt er weer geen snars van en moet ik maar weer aanzien hoe mijn perfecte voorspellingen zo de soep in worden gegooid.
    Niet eerlijk!
    *huilt*
    Sorry voor de onnodige, belachelijke reactie over aasgierende Jongens, die waarschijnlijk gewoon oversext zijn, en omdat Aleyah er schijnbaar "lekker" (<--- Wahahahha, mijn jongenspraatxD) uit ziet is dat de perfecte girl.
    Nee, dat is niet netjes!
    William vind Aleyah gewoon aardig, en is gewoon in haar geïntereseerd.

    Niet dus.
    Volgens mij gaat dat nog wat worden, als hij na een week achterna gezeten werd door een woeste, grijsbruine wolf. Dan piept hij wel anders!
    EIGEN SCHULD, DIKKE BULT!

    Muhahaha!

    Sorry voor mijn brei met allemaal te vlug getrokken conclusies die vast niet waar zijn, omdat ik ze op heb geschreven, want de meeste schrijvers willen NIET voorspelbaar zijn, en alles wat ik gezegd heb schrappen ze dus, zodat ik maar gewoon weer eens NIET gelijk heb...

    Ga maar gewoon vlug door, want anders ga ik nog meer conclusies trekken, en kom ik er uiteindelijk uit dat aliëns bestaan, pudding eten en samen met paardenbloemen de wereld gaan overnemen.

    -Xx-

    PS: praat niet tegen paardenbloemen als ze gezichtjes hebben, hea?(A)(DROOG)

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    Stoute william !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen