Foto bij 15

'Waarom wilde je met me praten?' Vroeg ik om de ongemakkelijke stilte te verbreken. 'Waarom kwam je niet toen ik je sms'te? Waarom kwam dat Bieber geval?' Vroeg hij. 'Hij had beloofd dat hij zou uitleggen over iets wat hij tegen je zei.' Beantwoorde ik zijn tweede vraag. Eigenlijk beantwoordde ik ook zijn eerste vraag maar niet volledig - ik durfde namelijk eerst niet. 'Dus het is niet waar?' Vroeg hij voor de zekerheid en ik schudde met mijn hoofd. 'Wat vind je eigenlijk van mij?' Vroeg hij verlegen. 'Nou,' begon ik en voelde mijn wangen roder worden 'je bent aardig en lief en uhm... uhm... Ik vind je leuk.' Dat laatste zei ik heel snel. Jason had het - jammergenoeg - wel gehoord en zijn mond viel een klein beetje open. 'Jij vind mij zeker niet leuk.' Mompelde ik. 'Niemand heeft dat gezegd.' Zei hij. Volgens mij was het niet zijn bedoeling om het te zeggen want zijn mond viel weer open van verbazing en hij keek geshockt. Mijn wangen werden nog roder. 'Ik vind je eigenlijk al best lang leuk. Ik kijk er dan altijd zo erg naar uit om hier weer op vakantie te gaan.' Bekende ik en keek hem aan. Hij kwam naast me op de grond zitten en sloeg zijn arm om me heen. 'Ik vind je geweldig, Jess.' Fluisterde hij in me oor. Het maakte me aan het giegelen, mijn hart overuren draaien en glimlachen zoals ik nooit had gedaan. Ik keek in zijn prachtige blauwe ogen en hij keek ook in mijn - afschuwelijke - ogen. Zijn hoofd kwam steeds dichterbij en mijn hart maakte nóg meer overuren en niet veel later voelde ik zijn zachte lippen op die van mij. Hij tikte met zijn tong tegen mij lippen en meteen opende ik mijn mond. Onze tongen zaten vast in een liefdesspel en ik wou nooit meer stoppen.

----
Sorry short deeltje :o.

Reageer (13)

  • LadySansa

    aa snel veder hij is kwijlend geod

    1 decennium geleden
  • Bertiebertg

    En POEF! opeens tovert een Fee Justin in de plaats van Jason ;p
    PS: TheLauraaa is m'n Twitter ;d


    <333

    1 decennium geleden
  • JBGirlz

    verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr3

    1 decennium geleden
  • Elysian

    tot dat justin kwam xD
    haha snel verder

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    Justin verpest zeker de zoen?.
    dit is mijn twitter; ionlyloveyou15.
    <333333333333.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen