Foto bij Hoofdstuk 116

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • MadeOfSilver

    Scorpius <3
    Potter jongens/mannen verslaving :$

    1 decennium geleden
  • Colton

    Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • xPattinson

    Snel Snel Snel je huiswerk maken en verder schrijven!

    I (L) Your story

    1 decennium geleden
  • LadyWolf

    snel je huiswerk af maken..
    en dan weer een deeltje???(H)
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Eurydice

    Miep miep, hier ben ik weer ! Ja, ik heb een tijdje niet meer gereageerd en dat is heel slecht van me, maar ik heb wel standaard excuus, haha! [ik had het te druk & er waren feestdagen & het was vakantie & school is weer begonnen & ik ben ziek]. Nou, is het me vergeven, haha?
    Und, eindelijk Tweede Kerstdag! Ik kijk daar dus al zo lang naar uit hè! [veel uitroeptekens, nu al]. Ik wil zo graag weten hoe het gaat tussen Scorpius en Harry. Ik ben blij dat in ieder geval Arthur en Molly vriendelijk voor hem zijn.

    Oh, en trouwens, ik ben zo blij dat het weer goed zit tussen Albus en Roos! Ik zat echt te stuiteren toen ik dat las, ongeveer. Wel jammer dat James er meteen achter moest komen, maar hé, je kan niet alles hebben. Ik ben wel blij dat als hij er met iemand over gaat praten, dat die persoon dan Lily is. Zij weet het toch al. Het is niet echt nodig dat er nog meer mensen achter komen.

    Een langere reactie zit er helaas niet in, want ik ben dus ziek. Ik ga niet alles beschrijven, want daar word je niet vrolijk van, maar ik voel me ronduit kut ookal heb ik de gehele dag geslapen.
    Nouja, snel verder in ieder geval.
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen