Foto bij Hoofdstuk 115

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Wiarda

    Waah, vlug doorgaan!
    Ik snap die grijns van R&H niet, maar dat komt omdat ik blond ben.

    Weetje wat knap irritant is? Verdoofd zijn. Ik kom net bij de tandarts vandaan en ik voel NIETS in mijn hele mond. Als beloning gingen we bij de Hema een tompouce gegeten.
    DAT IS HEEL MOEILUK!
    Om dat stukje überhaupt je mond in te krijgen is al een probleem. De eerste keer smeerde ik een groot stuk room uit over mijn neus, en toen het me eindelijk gelukt was merkte ik dat ik op mijn tong aan het kauwen was...
    Nietslim(A)

    Maar vlug doorgaan, hoor!

    Deze is eigenlijk te kort, maar ik moet even bijkomen van school.
    Ik heb namelijk echt een trauma opgelopen.
    We keken met muziek(ja, muziek is HEEL chill) Belle en het Beest, en toen gingen theekopjes dansen,
    en daarna vond ik theekopjes eng! Straks zingen ze nog met z'n alle: "Doe je mee, doe je mee..." En verdwijnt de omgeving, inclusief ik, en dan ben k dus dood.

    Dus nu kan ik niet meer tegen theekopjes, theepotten, kasten, kandelaars, servetten, ETEN, en nog veeel meer.

    HET MOET 2DE KERSTDAG IN HET NEST ZIJN! IK WIL SCORPIUS(H)

    1 decennium geleden
  • MyrnaPotter

    goede smoes
    verder
    <33333

    1 decennium geleden
  • Aliah

    Hahaha goede smoes!
    Snel verder (Y)

    1 decennium geleden
  • 7394

    omg haha
    snel verder

    1 decennium geleden
  • vivian07

    Ik ben het niet eens met het aantal hoofdstukken.
    Je bent namelijk nu halverwege het schooljaar, en je hebt 115 hoofdstukken. Het lijkt me logisch dat je tot het einde van het schooljaar doorschrijft, dus dat betekend dat er nog ongeveer net zoveel hoofdstukken komen. Wat weer betekend dat je gewoon doorgaat tot het 230e hoofdstuk.
    En iedereen houdt van je verhaal, dus 140 hoofdstukken zijn vééééél te weinig..
    ik zie het mezelf niet doen, maar daar hebben we het nu even niet over.
    Logicaaaa.....

    en nog meer logica:
    SNEL VERDER!

    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen