Foto bij 12

'Wat is er?' Vroeg ik aan Justin. Zijn handen waren interessanter dan ik, zo te zien. Hij antwoordde niet. Ik schoof naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen. Het zag er vast raar uit - ik zat namelijk achter Justin. Ik legde mijn hoofd tegen zijn rug aan en schommelde heen en weer. 'Justin de slak, sprong op een tak. Waar hij ook weer van afviel en toen likte hij zijn bil.' Zong ik. Justin grinnikte. 'Viel en bil rijmen niet.' Zei hij met een serieuze stem. 'Jawel, in mijn woordenboek wel.' 'Sinds wanneer heb jij een woordenboek?' Ik haalde mijn schouders op. 'Wacht ik heb een betere. In plaats van dat hij viel bla bla, komt er: Hij wil niet vertellen wat er aan de hand is, dus likte hij zijn pis.' Justin grinnikte opnieuw. 'Je bent raar.' Zei hij en trok me op zijn schoot. Ik glimlachtle droogjes - ik wou eigenlijk 'Dankje' zeggen maar doordat hij me op schoot trok wist ik niet meer wat ik moest doen. Hij sloeg zijn arm om mijn middel en legde zijn hoofd op mijn schouders. 'Wat wilde je me vertellen?' Vroeg ik opnieuw. 'Ik wil je uitleggen waarom ik me als een asshole gedroeg.' Ik knikte als teken dat hij doorkon gaan. 'Thuis had ik vaak ruzies omdat ik alles maar moest, moest, moest. Niks mocht. Ik had een schema, vanaf het moment dat ik wakker werd totdat ik ging slapen. Zelfs het etenstijd werd ingeroosterd. Ik werd gek van de geruchten die er in de mediawereld rondgingen. Ik had niks met Selena Gomez, ook niet met Jasmine. Ik heb geen tijd voor een vriendin, zelfs niet voor mijn vrienden en familie. Door die gedachte begon ik me vervelend tegen de media te gedragen. Willen ze een irritante Bieber, dan krijgen ze die ook. Ik heb de meest stomste dingen gedaan, ook toen met jou en jouw moeder. Ik heb de stomste dingen gezegd tegen mijn moeder en ik heb nog nooit zo'n spijt gehad.' De tranen begonnen over zijn wangen te lopen en automatisch sloeg ik mijn armen om hem heen. 'Het is al goed.' Fluisterde ik in zijn oor. 'Ohm, ik heb trouwens tegen Jason gezegd dat je hem wilde zodat je indruk kon maken op je vriendinnen.' Zei hij snel. Wat heeft hij gezegd?!

Reageer (12)

  • Elysian

    ze mag apsoluut niet boos zijn.. (AA)
    snel verder pleiss is echt supper mooi

    1 decennium geleden
  • PrettyBieber

    Jippie hij doet eindelijk lief
    maar de bad bieber was ook best leuk ^^
    verder <333

    1 decennium geleden
  • chadwick

    ohmygoddd.
    haha ik zat hier echt zo; :o
    maar goed snel verder dus haha <3

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    Auwch... Das niet lief van Justin!

    Verder is hij nu wel heel lief (flower)

    Suepr Snel VERDER <3<3<3<3<3<3<3

    1 decennium geleden
  • Hooligan

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen