Foto bij 10

'Mam, ik ga vandaag shoppen.' Roep ik als ik mijn moeder te trap afzie lopen. 'Met wie?' 'Uhm, ja. Met mezelf.' 'Gezellig.' Zegt ze sarcastisch. Ik sta op en loop richting de voordeur. 'Ga je nu al?' Vraagt ze als ze me weg ziet lopen. 'Ja, denk het.' Ik wil net de deur opendoen als ik iemand de trap hoor aflopen. Bieber. Hij kijkt me ongemakkelijk aan, terwijl ik een grote glimlach op m'n gezicht heb. Niet vanwege vanmorgen, maar ik heb besloten om heel de dag vrolijk en blij te zijn. Hij knikt even en loopt snel langs me naar de woonkamer. Na een kwartier te hebben gefietst, kom ik aan in het winkelgedeelte van de stad. ik loop de eerste winkel in die ik zie en zoek voor een leuk jurkje. Ik moet er wel leuk uitzien op mijn Sweet Sixteen. 'Dat hierna meer. We krijgen net te horen dat Justin Bieber gespot is in Californië. Waar precies weten we niet, maar wel ergens in Californie. Er is ons ook gemeld dat hij verblijft bij een familie, zodat hij even weg kan zijn van alles. De bedoeling was dat hij weer de oude zou worden, maar of dat gaat lukken weten we niet.' Zet een journalist toen ik de winkel inliep. Iemand van het feest van 4 juli zou het kunnen hebben verteld. Of iemand van bij de brug. Gelukkig hebben ze niks gezegd over het park, anders zou ik hem meteen naar huis sturen. Ik heb geen zin in gestoorde paparazzi. Mijn Blackberry trilde in mijn zak. 'Uhm, hallo, uh-met Justin. K-Kan je naar h-huis komen?' Vraagt hij stotterend.

Reageer (8)

  • Semantiek

    (yeah)

    1 decennium geleden
  • Pinkpancake

    wat zal er zijn?? verder verder!!
    Pleasseee!! <3

    XxX

    1 decennium geleden
  • flippie1

    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • SkysCrapers

    omg je verhaal is super
    wil je plzzzzz snel verder gaan???
    ik hoop het
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Hooligan

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen