Foto bij 9

[face=arial]Met een arm om mijn lichaam heen word ik wakker. Met moeite kan ik me omdraaien en ik kijk in het gezicht van Bieber. Ligt Justin nou echt met zijn arm om mij heen naast mij in mijn bed? Nee, dat kan niet waar zijn. Hij zou nooit naast mij gaan liggen en zeker niet met zijn arm om mij heen. Wat doet hij eigenlijk hier in mijn bed? Ik herinner me nog dat ik gister met hem op het heuveltje zat bij de brug en dat ik met hem had gepraat. Ik herinner me ook dat ik werd gedragen door iemand en dat ik in bed werd gelegd. Maar als ik met hem op de heuvel zat en ik daarna werd gedragen vanaf de heuvel naar mijn bed dan betekend het, dat Bieber mij heeft gedragen. Hij knippert paar keer met z’n ogen voordat hij ze helemaal open doet. Ik kijk hem licht geschrokken aan en als hij mij opmerkt, doet hij precies hetzelfde. ‘Ik uh… Ik was te moe om naar mijn kamer te gaan dus ik bleef hier.’ Is het eerste wat hij zegt. Zelfs een dove hoort dat hij loog. En doven kunnen niet horen, dus dat is knap dat hij dat kan. Ik besluit om niets te zeggen. Ik wist zeker dat hij wist dat ik doorhad dat hij loog en er verder opingaan, dat zou voor hem een nadeel zijn. “Jess, waarom denk jij zo? Alles moet in het nadeel zijn voor Bieber?” zegt een duivels stemmetje in mijn hoofd. “Maar hij heeft me gedragen naar mijn kamer, en hij trok me weg voor het rotje.” Zegt het engeltje in mijn hoofd. “Hij heeft op je gezicht getekend.” Oeps! Ik heb jeukpoeder gestrooid. Had ik dat nou niet gedaan! Wat ben ik een sukkel. Hij doet eindelijk aardig tegen mij en ik verpest het weer. ‘Wat is er?’ Vraagt Justin. Mijn gezicht spreekt altijd boekdelen. Ik kan nooit een pokerface opzetten. ‘Ik herinner me net dat ik iets ben vergeten te geven aan Melanie.’ Verzin ik. ‘Je hoeft niet te liegen. Je kunt best zeggen dat je het niet wilt zeggen.’ Zegt hij met een klein glimlachje. Met zijn arm trekt hij mij voorzichtig meer naar hem toe. ‘Sorry, voor gister, en daarvoor, en dat mailtje en alles,’ begint hij ‘ik was echt jerk.’ ‘Het is al goed.’ Zeg ik snel. In zijn armen liggen is fijn. Hij is warm en het voelt gewoon goed aan. Maar het is en blijft wel Bieber die zich gedroeg als een jerk. “Gedroeg, ja! Geef hem een kans!” Begint het engeltje weer. Ik zucht en sluit mijn ogen. Ik wil hem best een kans geven, maar ik heb hem al verpest met mijn o-zo geweldige jeukpoeder actie. ‘Hoe laat is het?’ Vraag ik en hij haalt zijn schouders op. Ik leg mijn hoofd tegen zijn shirtloze borst aan en sluit mijn ogen. Het ging automatisch, maar ik heb er geen spijt van. Hij trekt me nog verder naar hem toe. ‘Ik ga douchen.’ Zeg ik als ik opmerk dat het misschien niet het beste is wat ik aan het doen was. Ik sta op en pak een zwart jurkje uit mijn kast en loop naar de badkamer. Ik draai de kraan open van de douche en stap er - zonder te voelen hoe warm het is - onder de douche. Ik spring naar voren als ik de kokend hete stralen op mijn huid voel. Ik draai aan de warme knop zodat het iets kouder word en geniet verder van de heerlijke douche.

Kudo? (:
[/face]

Reageer (10)

  • LadySansa

    spanned ik hoop dat ze een stelletej worden

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    Super Senl VERDER + Ik heb een abo genomen ;) <33

    1 decennium geleden
  • LaBrownie

    Verder! <333333333

    1 decennium geleden
  • BeMineX

    Oehh nu wil ik weten hoe het verder gaat

    1 decennium geleden
  • firstclass

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen