Foto bij luciano <333

yeeeeeeeeeeeey eindelijk een nieuwe :Y)


Ik lieft jullie reacties <3333333333

9 december 2009

“Kiki,, je bent het mooiste meisje dat ik ken. Blijf je bij me vanacht” Ik kijk de ruimte rond waar we in zitten,, en hoor gelach uit de andere ruimte. “Kiki??” ik kijk Robert nu recht in zen ogen aan. “Ja natuurlijk” en ik geef hem een kus. “Miss Nikki,, wanneer moet u weer werken??”. Ik open me ogen en zie Lalita in me kamer staan. “Pas volgende maand weer” Ik knipper een paar keer met men ogen en kijk hoe laat het is,, half 11 al. “Ik zou graag uw kamer schoon willen maken” Ik klim uit bed,, en pak spullen “Ik ga me eerst wel douchen” Ik snap niet waarom ik telkens over die kamer droom,, en waarom Robert daar zo geheimzinnig doet.

Na een uur sta ik helemaal klaar en besluit ik te gaan brunchen. “Lalita,, ik ga ff naar de bakker,, moet ik ook wat broodjes voor jou mee nemen” Ze komt uit de woonkamer gelopen,, “Graag miss” Ik pak me jas en loop naar buiten. Natuurlijk moet ik als ik naar de bakker wil,, langs het café. Ik kijk er naar binnen en zie James aan de bar staan,, alleen heeft hij zijn arm in het gips. “Mijn mensen zorgen wel voor men vrienden” Ik schrik en draai me om. Jason staat er met een grote lach op zen gezicht,, en geeft me 3 kussen op me wangen. “zo geen vriendje bij je” Ik trek een pruillip,, “Nee,, hij is er nog niet” “zal ik ff mee lopen??” hij houdt zijn arm zo dat ik erin kan haken,, “Je weet niet eens waar ik heen moet” “Maakt dat wat uit dan” Ik haak tog maar bij hem in en samen lopen we naar de bakker.
“waarom heeft die gast van gister James in elkaar geslagen??” Jason kijkt me aan,, “hoe bedoel je” “nou kijk,, je kent me amper,, en die kerel kent me helemaal niet” “ow,, zo,, nou hij zat aan een meisje dat iets heeft met een vriend van mij,, en das tegen de regels” Ik lach om de manier waarop hij het zegt. Jason loopt op de terug weg ook mee,, tot aan men huis. “Komen jullie vandaag nog naar het café??” “Is dat nu wel zo’n goed idee” “Natuurlijk wel” “Oké dan komen we vanmiddag nog wel,, maar men broer komt ook mee” “hoe meer zielen hoe meer vreugd” Hij geeft me weer 3 kusjes en loopt dan weg,, terwijl Robert het paadje op komt. “Hey lieverd” hij kust me op me mond. “Hey,, Jason liep ff mee naar de bakker” zeg ik voordat Robert verkeerde dingen denkt. “Geeft tog niet,, ik vertrouw Jason” De deur wordt open gedaan,, en we gaan met zen 3en aan de keukentafel zitten.

Robert had al gegeten,, en zit er dus gewoon bij wanneer wij brunchen. We zijn nog geen 5 minuten bezig wanneer er wordt aangebeld. Lalita staat op om de deur te openen,, en ik voer Robert stukjes van mijn bolletje. “Ik heb al gegeten,, dat weet je tog” hij heeft nu praktisch een half broodje op,, wanneer Luciano binnenkomt. Ik spring op en vlieg hem om zen nek. “Lucia” ik geef hem een kus op zen wang. “af nik” ik laat hem los en kijk hem onschuldig aan. Hij slaat een arm om me heen en ik draai me naar Robert. “Luciano,, dit is Robert. Robert Luciano” ze geven elkaar een hand,, en Luciano bekijkt hem eens. “Is hij te vertrouwen” vraagt hij aan mij in het Nederlands,, en Robert kijkt ons raar aan. “Ja,, hij is erg lieff voor me” Ik knipoog een keer naar Robert,, en hij relaxt een beetje.

“Nou doe mij dan ook eens een broodje” we gaan met zen allen zitten. “zo hoe hebben jullie elkaar ontmoet” vraagt Luciano aan Robert. “We” maar verder kom ik niet. “Ik vroeg het tog aan hem” Ik doe hem kinderachtig na,, maar Robert geeft tog antwoord. “Ik was aan het stappen met wat vrienden,, en ik zag haar dansen. En toen zijn we aan de praat geraakt” “en wat doen jullie zoal” Luciano’s ogen blijven op Robert gericht. “naar het cafeetje,, midgetgolf,, picknicken,, van dat soort dingen” Luciano trekt een raar gezicht,, “Hebben jullie al seks gehad” “LUCIANO” schreeuw ik,, terwijl Robert er wel om kan lachen. “Dat gaat je niets aan” ik ga daar tog egt geen antwoord op geven. “Nou eigenlijks wel,, pa is er niet en iemand moet er tog voor zorgen dat jij geen slet wordt” Robert snapt niets van het gesprek want het is in het nederlands maar hij ligt er tog dubbel van het lachen om.

Ik loop naar Luciano toe,, “als jij nog 1x denkt dat jij je zo met mijn zaken mag bemoeie,, sla ik je zo hard he” Ik draai me arrogant om en loop naar de woonkamer. “Eikel” “Wat is dit nou”Luciano staat boos achter me. “Jij noemt me zomaar een slet” Ik kijk hem recht in zijn ogen aan. “Ik wil je alleen maar beschermen” “door mijn vriendje aan een kruisverhoor te werpen” “Hij lijkt het niet erg te vinden” “nee,, maar ik wel,, ik heb hem juist verteld dat jij het relaxt van al was,, en dan ga jij zo doen. Hoe denk jij dat hij over de rest gaat denken” sis ik. Hiermee beëindig ik het gesprek,, en loopt Luciano terug naar de keuken. Niet veel later komt Robert naast me op de bank zitten. Voorzichtig slaat hij een arm om me heen en trekt me dichter tegen zich aan. “hij bedoelt het goed” fluisterd hij in me oor en kust me in me nek. “Hij wilt je alleen beschermen” er volgt nog een kus. “En ik snap hem wel” “Ja maar als hij al zo doet,, hoe gaat de rest dan reageren” “Het valt vast wel mee”

Nu komt Luciano met een hele schuldige blik de kamer in lopen,, “Ben je nog boos” hij trekt een enorme pruillip,, wat er zo grappig uit ziet dat zelfs Lalita moet lachen. “Ja” zeg ik tussen het lachen door. “Helpt dit een beetje” en hij pakt 2 kaartjes uit zijn broekzak. Ik pak ze aan en lees wat er op staat. “Meen je dit” Hij knikt,, “jij en ik,, en misschien Robert,, concertkaartjes voor het Eminem concert over 2 weken in New York” “Maar hoe” hij legt zijn vinger over mijn mond,, “Alles is al geregeld,, alleen nu nog spullen voor Robert” Ik geef hem een knuffel,, “nu ben je vergeven”

“Van wie heb je die 9 rozen in de gang gekregen trouwens” “9 het waren er tog maar 8” Robert schud zijn hoofd,, “je kreeg er nog 1 voor vandaag” en geeft me een kus op me mond. “wacht geeft hij je elke dag een roos” vraagt Luciano verbaasd,, ik knik trots. “Wouw,, misschien ben je wel goed voor me zusje” Robert glimlacht ongemakkelijk. “zullen we zo naar het cafe gaan” vraag ik aan de beide jongens. “Wil je dat nog wel,, na James” “Ja hoor,, Jason verwacht ons namelijk” Ik sta op,, en trek eerst Luciano omhoog en dan Robert. Zijn hand hou ik vast wanneer we naar buiten lopen.

“Wat bedoelde je met,, na James” Luciano richt zijn blik op Robert. “Er waren wat problemen met de baas van het cafe” Ik snap niet hoe die gast zo rustig kan reageren terwijl mijn broer meestal flipt op dit soort momenten. “Wat voor problemen??” “Hij viel Nikki lastig” nu rust zijn blik op mij. “En hoe heb jij dit probleem opgelost” zijn blik rust nog op mij,, maar zijn vraag is voor Robert. “Ik probeerde eerst met hem te praten,, en toen heeft een vriend van mij hem te pakken gehad” Luciano stopt en kijkt Robert een keer boos aan “laat jij je vuile werk altijd door iemand anders opknappen??” “Nee” zegt Robert nog steeds doodrustig,, “denk alleen dat Nikki zou schrikken als ik hem midden in een cafe in elkaar schop” Luciano kijkt een keer naar mij,, “Daar heb je goed over nagedacht” we lopen weer door.

Ik ben blij wanneer we het cafe binnenlopen,, maar ook weer bang. Ik zie James een blik naar mij werpen,, en wanneer Jason ons roept gaat hij snel verder. “Je hebt tog geen moeilijkheden door vanmorgen gekregen??” vraag Jason aan mij wanneer hij mij knuffelt. “Waarom denk je dat??” “je kijkt zo droevig” “Nee hoor,, ben alleen zenuwachtig” Jason laat mij los,, en we nemen allemaal plaats. Ik zit naast Luciano,, en tegen over mij zit Jason en daarnaast Robert. Ik kan zien aan Luciano’s gezicht dat hij nog niet klaar is met Robert,, maar dat het ergste voorbij is.

“Wie van jullie heeft James in elkaar geslagen” Luciano kijkt de groep rond,, tot de man van gisteren zijn hand uit steekt. “dat zal ik dan wel zijn” hij lacht een keer,, en Luciano schudt zijn hand. “goed werk” “Luciano,, sinds wanneer ben jij zo’n lid van de maffia” iedereen lacht,, en Luciano aait me over mijn hoofd. Ik kijk naar Robert en die knipoogt een keer naar me,, ik knipoog terug. “Ow,, lieverd dat moet je niet doen waar je vriendje bij zit” zegt Jason op een overvriendelijk toontje. Robert slaat hem een keer tegen zijn hoofd,, “Dat mocht je willen” Ik kijk een keer naar men broer,, en hij knikt. Ik denk dat hij Robert wel accepteert.

Het is half 6 wanneer de jongens honger krijgen. “we kunnen ook met zijn allen pizza halen” stelt 1 van de andere gasten voor. Ze stemmen allemaal mee eens,, en Robert stelt voor dat hij ze wel gaat halen. “Ik loop wel ff met je mee” bied ik lief aan. We nemen de bestellingen op,, en stappen naar buiten. “Eindelijk ff alleen met je” zeg ik wanneer ik dicht tegen Robert aan ga staan. Hij slaat een arm om me heen,, “Ik mag iedereen daar graag,, maar dit is nog veel beter” We schieten op de heenweg niet erg op want om de 2 minuten sta ik stil om mijn vriendje te zoenen,, maar zodra we de pizza’s eenmaal hebben lopen we snel terug.

“Hebben jullie ondertussen een hotelkamer gehuurd” wordt er geroepen zodra we binnenstappen. “hey,, dankzij jullie heb ik nog geen tijd met haar alleen gehad vandaag” Robert komt voor mij op. Ik ga dan ook bij hem op schoot zitten aan tafel,, en hij legt zijn handen voor mijn buik. “kijk ons getrouwd stelletje nu eens braaf zitten” zegt een halfnaakt meisje dat half over Jason hangt,, en ik dus totaal niet ken. “En kijk ons hoertje nu eens doen waarvoor ze betaald krijgt” Ik kan ook gemeen zijn. Jason lacht,, en het meisje kijkt verontwaardig.

Het eten gaat er snel in,, en dan gaan de jongens aan de drank. “moet jij niets lieverd” Robert fluisterd zachtjes in mijn oor. “nee,, het is mij nog te vroeg” Jason had het net ook al aangeboden,, maar ik heb mij ooit eens voorgenomen om voor 8 uur niet te gaan drinken. Maar na een kwartier luisteren de jongens al niet meer naar mij,, en staat er een wodka red bull voor me neus. Luciano drinkt gewoon met de jongens mee,, dus die zal er niets van zeggen. En zeg nu zelf,, het is nu niet zo dat ik dat ik dit elke dag doe.

Hoe we het doen weet ik niet,, maar tegen 11 uur zijn de meeste van ons dronken en de rest is aangeschoten. We lopen met zen allen naar mijn huis,, en ondertussen haken wat gasten af om naar hun eigen plek of zo te gaan. De rest laat ik bij mij binnen,, en zoeken allemaal een plaats om te slapen. Terwijl ik lekker tegen Robert aan kruip in mijn eigen bed,, en wij beide in slaap vallen.

Reageer (8)

  • Pia

    verder!!
    leuk verhaal.

    1 decennium geleden
  • Thhriller

    snell verder

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    snel verder ;)

    (K)

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    snel verder!
    echt super!
    xx

    1 decennium geleden
  • myms

    ow luciano is echt een vette broer zeg
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen