Foto bij Hoofdstuk 4

Fay pov.
'Wat is er met haar gebeurd?' vraag ik bezorgd. 'Ze was.. Ze was..' Ze haalt diep adem, 'Ze is aangereden.' 'Wat?' roep ik. 'Ja, één of andere dronken mongool heeft haar aangereden,' zegt ze kwaad. 'En hoe gaat het nu met haar?' vraag ik en houd mijn hart vast.

Gisa pov.

Ik plof op de bank neer en zet de tv aan. 'Ben thuis' roep ik. 'Hoorde ik al' roept Kiro terug. Ik kijk even naar een über saai tv-programma maar besluit dan toch maar te gaan zappen. Na even zappen, blijkt er niet veel leukers op de tv te zijn. En ik begin Luminor maar te smsen.

Hey Lumi,
Hoe gaat het met je?
Ik verveel me dood dus besluit je maar te smsen.
kisses Gisa

Ik stop mijn mobiel weg om me weer op de tv te concentreren. Er is zo'n man op tv die denkt dat ie alles kan en heeft een weddenschap gesloten met zijn vriend of hij elk nacht een meisje in zijn kamer kan krijgen en daarvan een foto te maken. En nou probeert hij een meisje te versieren door te zeggen 'Hey, do you want to have a party in my bedroom?'. Héle slechte versiertruck. Ik voel mijn mobiel trillen en pak hem weer uit mijn broekzak.

Met mij gaat het goed. Nog leuk op je studie?
xxx jouw Lumi.

Ik lees wat er staat en begin al met tikken.

Mijn studie is echt fantastisch.
Nog leuke dingen gedaan vandaag behalve uitslapen?
xxx Gisa.

Ik leg mijn mobiel op tafel neer en kijk weer naar de tv. Ik weet niet hoe de man het is gelukt maar het lijkt er nu op dat er een meisje meegaat. Maar dat meisje is ook ontzettend lelijk dus zo goed is dat ook weer niet. Niet dat het om knapheid gaat voor MIJ maar volgens mij wel voor die man.

Behalve uitslapen?
Laat me denken .. uhm ...
slapen, slapen en nog eens slapen :P
xxx

Snel schrijf ik weer iets terug.

Luilak! Had je die band nog maar hé dan had je tenminste
iets te doen! O en heb je misschien zin om morgen
(vrijdag voor als je het vergeten was :P) te stappen?
xxx G.

Ik klik op de knop 'verzenden' en niet veel later reageert Lumi al.

Ik heb altijd zin om met je te stappen.
See ya morgen.
xxx L.

Zo, nou heb ik morgenavond ook weer iets te doen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen