Foto bij Is there love.. or something?

hihi ik ga weer eens verder met mijn quiz xD

ik liefs jullie als jullie verder gaan <33
_______________________________________________
dus tom legde je wiskunde uit, je snapte het op een of ander reden wel.. 'juist, waarom zag ik het gwn niet eerder?' tom:' omdat je je ogen dicht had bij wiskunde' jij:'oohjaa, das waar ook.. ik slaap bij wiskunde meestal' hihi.

Je wiskunde begreep je al snel dus daar hoef je geen tijd meer in te steken. jij:' euhm tom? is het goed dat we zoo naar mijn huis gaan, want ik moet me nog omkleden en al die shizzles' tom:' ja is goed, maar wat wil je eten? Pizzaa?' jij:' Ohh lekker!' tom: 'hawai voor jou?' jij:'OMG dat je dat nog weet, tom is dus niet dom! en dat rijmde whaha' jaa je was melig ^^. tom keek een beetje sip en je liep naar hem toe en drukte snel een kusje op z'n wangetje. jij:' tommy weer blij?' tom knikt en pakte je op en gooide je op z'n bed en ging op je zitten en .. ja nu komt het..


Hij kietelde je., ' Nee tom.. aub.. stop.. niet doenn WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhahaaaAAAA!!! stop aub! ' tom stopte en lachte:' whahaa.. wat schattig ^^ ' je sloeg tom's pet naar beneden en liep naar beneden. tom:' hée wat ga je doen?' jij:' je huis veroveren.. muhaha' tom grijnsde en liep achter je aan en ging naar de keuken en belde de pizzaboer/winkel/whatever (de pizza hut de pizza hut *wat een kut deuntje hée). je liep zelf naar de woonkamer en liet je zakken op de bank. je zag in de hoek een gitaar , vast van tom, je stond op en liep daarnaar toe en pakte de gitaar op en ging weer op de bank zitten. je speelde een deuntje die tom je ooit geleert had en waar jij zoo verliefd op was, de deuntje natuurlijk ^^. je kende hem nog, wat ben ik goed ^^.

Tom POV!
'Jaa dus 2 pizza's 1 hawaii en 1 salami met extraa salami' je geeft je adres door en hang op. Faxking pizza gast, kan niet eens goed Duits en neemt de bestellingen over tsss. Waardeloos toch? Hée, die deuntje komt me bekend voor.. deuntje à la Tom et Nina. Je loopt voorzichtig de woonkamer in en laat Nina schikken. "BOEE!!" "AAAAAAAAAAAH TOM GEAK KIND" Je moest lachen en ging naast Nina zitten en nam je gitaar over. Je speelde de deuntje en ging verder.. dus Nina kende dit stukje nog niet. "Héee.. Mister Kaulitz ik kende dit nog niet!!" Jij:' Ja ik was ooit verder gegaan met het deuntje' Nina glimlacht wat sipjes. Jij:'Nien, wat is er?' Nina:' Weetje dat ik die oude tijden heel erg mis, dat wij goed bevriend waren' Jij: 'Jaa.. ik mis die ook' Nu waren jullie allebei stil, totdat de bel ging. Nina: "PIZZAAA!!!!!!" Je moest glimlachen en deed de deur open en nam de pizza aan en jullie gingen eten. Daarnaa ..

Reageer (3)

  • ganja

    snel verderx

    1 decennium geleden
  • YARBUCKSX

    hij is super super super!!

    ik ben terug van de zee! ik was in wenduine,, ik heb heeeel veel inspiratie gerkegen en maak morgen nieuwe deeltjes!



    xxyar

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Verderrrr! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen