Speciaal voor die Lieve TomSexgod.. omdat ze zoo lief is en altijd van die coole quizjes heeft (jaja, reclame mensen xD)

Dus wat zag je?
spannend xD

TRALALAAA, it's a simple life with friends


je zag oude school foto's waar jullie altijd jullie handjes vast hadden. jij: 'aah tom, heb je ze nogsteeds.. wat schattig' je was ff al je problemen met tom vergeten, dat je 'm haatte, want ja hij was je beste vriend en zelf je 1ste echte vriendje (wat je echte noemt) maar forget it, je mist 'm wel, daarom ging je 'm ook erger haatten en deed je alles om contact met hem te vermijden, hoe hard hij ook zijn best eerst deed.
tom kijkt je lachend aan:' jaa ik heb ze nog, jij niet dan?' jij:' jawel, dat ge ik echt niet weggooien ^^' tom:'gelukkig, dat waren zulke goeie tijden, maar hier heb je een t-shirt, die niet zoo lang is voor jou' hij haalde uit zijn stapel kleding een t-shirt uit (DIE NOGSTEEDS TE GROOT VOOR JE WAS, maar dat was de kleinste maat) jij:' kleinste?? woo weetje hoe groot ie wel niet is? ooh mag ik is een vest van je aan ^^' tom:' euhmm.. nou groot en ja hoor, pak er maar een'
tom gaf je de t-shirt en liep zijn kamer uit. jij:'hée, wat ga je doen' tom:' nou ik ga ff drinken halen, zodat jij je ff kan aankleden' jij:'ooh zoo, ja ik ga me ff omkleden xD' nou tom is niet zo'n loser als ik d8, hij is nog steeds zo lief voor me als vroeger. oohjaa omkleden. je deed je t-shirt uit en legde die neer op de vensterbank, zodat ie nog eenbeetje kon drogen. je stond dus nu alleen in je bh. als bovenstuk ofcourse. toen ging je mobiel af, welke randebiel belt me nu? ooh mirthe, die ik niet zoo aardig vind, ze doet altijd heel bitchie, maar je kan wel leuke dingen met haar doen en lkker praten en is ook met tom geweest, jaa naar bed gegaan. je keek vol afschuw naar tom's bed, whaha. ohjaa, opnemen. 'hallo met nina' 'hee nien, heb je zin om vanaaf uit te gaan?' 'euhmm, w8 ff' je legt je mobiel op toms bed neer en liep naar de gang en riep naar beneden:' tom?? tommm?' tom komt aanlopen en ziet je nog niet:' jaa wat is er?' je had nog net door dat je in je bh rondliep, dus je zei:'kom is?' tom liep de trap op en jij ging naar zijn kamer toe. tom kwam ook de kamer in en keek je verbaasd aan en keek toen naar beneden. je keek ook naar beneden en zag dat je nog geen t-shirt aan had getrokken. tom:'ooh moet ik weer gaan?' jij:'nee, ik had een vraag, mirthe belde en vroeg of ik vanaaf uit wilde en ik d8 wil jij miss ook mee?' tom keek een beetje verbaasd, ook omdat je nooit iets met hem gedaan had en omdat mirthe het was. hij:'ooké,, ik heb toch niks te doen' jij:'mooi geregelt' en je pakte je mobiel weer en ging verder praten met haar, jij:'hée mirthe. ik wil wel mee, is het goed als tom ook meegaat?' mirthe:'tom? die tom in jou klas?' jij: 'jaa, die' mirthe:' sinds wanneer haat jij 'm niet meer?' jij:' i dont know, maar mag ie mee?' mirthe:'jaa is goed, ik belde jimmy al en die gaat ook mee, okee' jij:' JAaa super, maar ik leg nu neer okee' 'doeg kusje' ' zie je vanaaf kusje'
tevreden kijk je naar tom, hij kijkt je ook glimlachend aan en gaf je een handdoek hij:'die zal je wel nodig hebben' jaa idd je was nog steeds nat. tom:'weetje, ik ben zoo blij dat we weer met elkaar omgaan' jij keek hem aan met een bigsmile en liep naar 'm toe en gaf hem een knuffel jij:'ik ook, ik heb je echt gemist als vriend' je sloeg je handen om de nek van tom en tom legde zijn handen op je heupen en jaa je had nogsteeds geen t-shirt aan. je stopte en gaf tom nog een kusje op z'n wang en zag dat hij een beetje bloosde. wat een geakkie ook hea ^^

je liep naar z'n bed en pakte zijn t-shirt die veelste groot was en deed 'm aan. jij :'zoo kaulitzje, gaat gij me nog helpen met wiskunde of hoe zit dat nou?'
tom: 'tjaa ik weet het niet hoor' je keek hem grijnzend aan en hij pakte je wiskunde boek uit je tas en ging aan de buro zitten, alleen er was maar 1 stoel. jij:'waar moet ik dan zitten?' tom grijnzend:' tjaa op de grond, denk ik, ik zie geen andere oplossingen' jij: 'zeg meneertje.. dit kan je mij toch niet aandoen?' je duwde tom's stoel een beetje naar achter en ging op zijn schoot zitten. jij:'maar ik zie wel een ander oplossing' en je stak je tong uit. dus tom legde je wiskunde uit, je snapte het op een of ander reden wel.. 'juist, waarom zag ik het gwn niet eerder?' tom:' omdat je je ogen dicht had bij wiskunde' jij:'oohjaa, das waar ook.. ik slaap bij wiskunde meestal' hihi.

Reageer (5)

  • YARBUCKSX

    zo goe jong!!!!!!!
    i love it!! (L)


    snel verder kwil weten wat er daarna gaat gebeuren!!

    ik ben fan geworden van jou quizjes!!!

    xx yar

    1 decennium geleden
  • NaomiMargera

    super verder!! :D love it

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verrder :)x

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Jij lief meisje zijn!! (A)
    Ik slaap ook altijd tijdens wiskunde! zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo saai!! :|


    Da moeten trouwens kei schattige fotowtjes zijn !! (cool)

    en ... je zal nog wat moeten wachten voor je Sean vriendinnetje bent xD

    snel verder!!
    lief kindje (A)

    xx

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    verder!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen