wat vooraf ging bij (omg.. van GTST)

tom:' huh.. echt wat grappig, mag ik je foto's zien nina?' jij *OMG wat moet je zeggen.. gwn ja denk ik*:' euhmm jaa is goed' en pakt je mapje met foto's en geeft ze aan tom. tom doet de bladzijde open en ..

Ohnoo.. i'm wet!


keek met grote ogen en een open mond naar al je foto's. 'tom, het tocht hier' zei simone met een glimlacht op haar face. tom keek op en deed gelijk zijn mond dicht en keek je eenbeetje blozend aan. 'wauw, weetje hoe mooi die foto's zijn, te perfect gwn' zei tom. jij:'eeh, dankuu'
simone: 'ooh het is al zoo laat.. ik had een afspraak met gordon, dus tom je bent alleen thuis, want wij zijn er niet en bill is bij andreas voor iets, dus fijne avond'
tom:' okée, dus ben helemaal alleen thuis, naja lekker dan' simone:' anders vraag je nina of ze wilt blijven, ben je niet helemaal alleen' tom:' juist, naja nina, wat vind je van haar voorstel?' jij: 'euhmm vooruit, maar ik moet wel eerst ff mijn moeder bellen, okée?' tom en simone:' okée' tom:' daar is de telefoon' jij:'dankuu'
simone: ' dag mensen' tom en jij: 'doeg'

je liep naar de kast en pakte de telefoon en tikte je nummer in. Tuut Tuut ' hallo met leentje' jij: 'ooh, hoi mam, is het goed dat ik bij tom blijf eten?' leentje:' tom? tom kaulitz?' (oohnee.. ze vond tom altijd zoo lief enzoo vroeger en ze wilde dat ik contact met hem hield, wat ik ook wel wilde.. maar wist dat het niet goed voor me was) 'nina? ben je d'r nog'vroeg je moeder opeens. jij: 'euhmm ja mam, tom kaulitz' leentje:' nou dan is het goed, ik leg nu neer, want moet zo ook weg' jij: 'dag mamsje' leentje:'doeg lievurd'

je legde de telefoon neer en keek waar tom was. die was nergens te bekennen. OOH god waar is ie? je keek de woonkamer nogmaals een keer rond en ging naar de keuken toe.. ook geen tom. hée wacht de achterdeur naar de tuin is open. 'hée nien, kom eens' hoor je buiten, vast tom. je liep naar buiten en deed de deur dicht. opeens zag je een watertuinslang aan staan en je keek verbaasd omhoog en zag tom met een grote grijns op z'n mond staan en een WATERPISTOOL jij: "WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' en tom spoot je helemaal nat, dit deden jullie vroeger ook altijd. gelukkig alleen maar in de zomers, wat het nu ook was. tom:' whahaa..geweldig' je greep je kans en pakte de tuinslang en spoot tom ook helemaal nat. tom:' néeee.. k*t nu ben ik ook nat' jij nepboos:' nou lekker voor je, maar mijn t-shirt is ook helemaal nat' je keek heel bedroeft naar tom. hij:'ik weet wel wat, ome tom gaat je probleen oplossen' jij:'ome tom?? whahaa okée oompie' hij liep naar boven richting zijn kamer en deed 'm open. je liep nogsteeds achter tom aan en wist welke kamer nog van hem was. je liep zijn kamer in en liep naar zijn buro. en je zag... OMG WAT ZAG JE??

Reageer (2)

  • ganja

    snel verder :)x

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    wie zie je!! wat zie je!!
    Gemeen nu stoppe!!
    Nog een deeltje vanavond!! plss(A)
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen