Skatjess <33

willen jullie plzjes mijn nieuwe quiz/serie maken ^^

http://www.quizlet.nl/quiz/282467/lucky-no-time-for-love-tomk-proloog/

vooraf:

"MAM, ik ben thuis en heb iemand meegenomen' riep tom. simone was heel nieuwsgierig dus kwam uit de woonkamer naar jullie toe. simone:' zoo tom.. heb je een nieuwe vriendinnetje? ' en keek je goedkeurend aan. tom bloosde als ik weet niet wat.. jij moest wel lachen van haar opmerking. tom:' mam,, dat is ..


ooh wie zal het zijn.. Ohnoo het is.. (bingo)

soo i'm a model ^^
Nina.. mijn klasgenoot, ze was hier vroeger heel vaak weetje nog.. klein meisje met bruin krullend haar.. genaamd nina ^^.
tom keek hoopvol naar z'n moeder. simone keek je nog een keer aan en haar glimlach werd alleen maar groter. zij:'Ninaa.. hoe is het met je?? woo wat ben je verandert.. ik d8 ff dat je echt een vriendinnetje van tom was.' jij:' was ik ook... ooit heel lang geleden' simone:'maar dat is ook waar' ze keek een beetje sipjes naar tom.. die naar de grond keek.. lekker interessant (de grond) xD

simone:'maar meid, wil je wat drinken' 'oh jaa lekker, cola als jullie dat hebben?' tom:'of we dat hebben, haha, zal ik het pakken, mam wil jij wat drinken?' ooh wat kan ie lief zijn thuis.. op school praat ik liever niet met hem. maar ja.. we zijn nu hier!! you know.. AHhh stop met tegen jezelf praten, wordt helemaal geak van me zelf xD

simone nam je mee naar je woonkamer zij: ' ooh nina.. ik heb je al heel lang niet meer gezien.. je bent verandert' jij:' is dat positief =D' simone:' nou en of.. ik wilde dat ik er zoo uitzag als ik jou leeftijd had' je glimlachte verlegen. simone:' en wat doe je in je vrije tijd?' jij:' nou.. uitgaan ^^, met vrienden afspreken en ik ben model' simone: ' Model?? heb je wat op te laten zien?' jij:' jaa ^^ ' en je pakte een boekje waar je wat foto's in had bewaart.. om aan mensen te showen ^^' je gaf ze aan simone en ze keek ze één voor één zij:' wauw!!.. wat prachtig, wist je dat ik vroeger ook model was voor gucci en DG en allemaal soorten merken.. toen ze in het begin begonnen?' je keek haar met een open mond aan jij:'nee dat wist ik niet.. ik werk daar dus nu ook xD mag ik wat van u zien??'
toen kwam tom binnen met wat te drinken. hij gaf eerst de thee aan simone en en gaf jou je cola en had zelf ook cola. je keek goed naar je glas en zag.. nee OMG.. deze glas had ik, toen ik 7 jaar was, aan tom gegeven voor z'n verjaardag. dat ie 'm nog steeds heeft. er staat "I <3 U" OMG!! je keek hem lachend aan. hij glimlachte lief terug.. wat schattig =D. tom: ' mam, wat liet je nina zien?' simone:' mijn modellen foto's van vroeger, wist je dat nina bij dezelfde modellenbureau werkt, als ik in mijn jonge jaren' tom:' huh.. echt wat grappig, mag ik je foto's zien nina?' jij *OMG wat moet je zeggen.. gwn ja denk ik*:' euhmm jaa is goed' en pakt je mapje met foto's en geeft ze aan tom. tom doet de bladzijde open en ..

Reageer (3)

  • ganja

    snel verder :)x

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    weiter!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Super!!

    Das kei lief da nina zo'n glas aan tom heeft gegeven met I <3 U op.. OOOHHHZOOOOO lieff!! omg, ik doe zot xD Simone, model? hoe zou dat geweest zijn? :D

    Snel verder girl!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen