Vorige stukje

nog 1 uur nina en dan en dan ga je gwn faxking met tom mee naar zijn huis ;)
OMG dit moet echt over gaan.. ik moet van jimmy houden toch??

I'm your what??
je kijkt in de klas rond en je blik blijft hangen. je ziet dat tom ook naar je kijkt. je kijkt hem een beetje arrogant aan,, en kijkt hem lachend aan. hij verschrikte een beetje en herstelde snel en grijnsde naar je. en hij gaf je een knipoog. OMG wat denkt hij wel niet. zit hij me gwn te versieren in de klas, whaha. je glimlachte naar hem en keek snel weer naar je boeken.. over 5 minuten ging de bel.

TTTRRRRIIIINNNNGGGG!!!!

YEUH!!; riep je uit =D. eindelijk weer vrij. romy en jij liepen de klas uit en jullie kwamen jimmy tegen. hij:'hée schatje en room' jij en romy:'hée jimm!!' jimmy wilde naar je kluis lopen, maar romy trok je voor zijn gezicht weg. jij:' hée wat doe je geakkie' romy:' zal ik tegen tom zeggen of ie buiten moet wachten?'en ze wenkte naar de kant van jimmy jij:' aah jaa,geweldig, je bent een sgat ^^' romy:'en veel succes hea' jij:'dankuu' en gaf romy een dikke knuffel en een kus op d'r wang en je liep weer naar jimmy, hij keek je grijnzend aan en gaf je een knuffel en een kusje op je mond. hij draaide je om, zodat je tegen de kluisjes aan stond en likte met zijn tong tegen je lippen, die je opende en je voelde zijn tong naar binnen gaan..je genoot zuper .. zoo jullie stonden wat met jullie tongen te spelen en je deed ff je open open en zag dat tom je teleurgesteld aankeek je keek ook wat teleurgesteld en zag romy aankomen lopen en wat tegen tom zei, waardoor hij knikte en wegliep.je stopte met zoenen en gaf jimmy nog een kusje. hij keek je aan en jij keek hem ook aan.. je zag zijn mooie bruine ogen waar je bijna in smolt en gaf hem snel nog een kusje, want tom stond op je te wachten. je draaide je weer naar je kluis en deed je Wiskunde boeken erin en deed 'm weer dicht en draaide je weer naar jimmy, die op je afkwam en je knuffelde.. je wilde dat dit nooit overging.. WHAT .. op wie ben ik nou verlieft?? of ben ik op 2 mensen verliefd of hou ik wel van tom,, zeg maar verliefd of is het alleen maar de vriendschapband die je zoo mist. je weet dat je jimmy gwn niet kwijt wilt.. hij is de eerste jongen waar je echt mee verder ging.. zoals sex ^^ hihi.. 'Ninaaaa.. ben je d'r nog?'vroeg jimmy je schrok een beetje op en keek hem daarna weer lief aan en zei:' jaa hoor sgatje.. maar ik ga nu echt.. want romy staat op me te wachten' jimmy:'okée kusje' en je keek hem lachend aan en gaf hem nog een kusje en vertrok naar buiten.. daar trof je een tom aan =D hij:'héhé.. ben je d'r eindelijk? ik sta wel 5 minuten te wachten op je' jij keek nepzielig:' oohh tom.. het spijt me zoo hoe kan je me dit nou ooit vergeven?' okee.. weer zo'n domme opmerking. tom keek je grijnzend aan.. ohnoo dat kan niks goeds betekenen hij:' oooh ik weet wel wat.. maar eerst naar huis!!' jij: 'ik heb geen fiets bij me .. was met de bus =D' tom keek je nee-schuddend aan en ook heel serieus:' dat wordt dan maar rennen hea' jij:'oohnoo dat meen je toch niet?' tom:'nee.. tuurlijk niet.. spring achterop' jij moest vet lachen en sprong achterop, wat niet lukte door je tas, waardoor je op de grond viel.. je hield het niet meer en moest nog harder lachen.. je deed je ogen open en zag een verbaasde tom.. jij:' blijf je me nog zoo aankijken of help je me nog overeind?' tom:'ik blijf lekker naar je kijken ;)' jij:' TOM!!' tom:' okée' en stak een hand naar je uit. en jullie gingen verder fietsen ZONDER TE VALLEN!!

je stond nu weer na jaren voor toms huis.. tom je oude beste vriend, je exvriendje.. hij was alles voor je.. waarom is dat over? ooh ik ga dat zoo vragen ^^,maar is dat wel handig?? iedereen weet dat je tom haat.. "NINAAA!!! halloo.. is daar iemand" je schrok op en zag dat tom met z'n hand voor je ogen zwaaide.. je keek ff snel scheel.. waardoor hij weer moest lachen.. hij:'komt we gaan naar binnen, anders leer je wiskundezoo nooit hea' jij:'idd.. wist je dat je heel slim was' tom:' nee.. nu wel =D' en keek je grijnzend aan.. zooo stoer! "MAM, ik ben thuis en heb iemand meegenomen' riep tom. simone was heel nieuwsgierig dus kwam uit de woonkamer naar jullie toe. simone:' zoo tom.. heb je een nieuwe vriendinnetje? ' en keek je goedkeurend aan. tom bloosde als ik weet niet wat.. jij moest wel lachen van haar opmerking. tom:' mam,, dat is ..

Reageer (4)

  • ganja

    snel verder =) x
    en ik bent mee tomsexgod eens :)xx

    1 decennium geleden
  • tamaratjuh

    verderrrrrr

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    verder!!!!!!!!!!!!!1

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Tommy is jaloers!! en trouwens, ze moet op tommyboy alleen verliefd worden, want hij is the hottiest, the sexiest boy that alive!! xD

    He is a womanizer!!!! (A)

    Oh en je schrijft super! Moest ik nog even zeggen ! :D

    Snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen