trallalalaaa maak eerst de andere voor je deze maakt ^^

I will get you tom, WATCH OUT!!
jullie gaan naar jou huis en je pakt snel een bak popcorn en wat chocolaaa ^^ en wat te drinken en jullie gaan op de bank zitten. je doet een lekkere hiphop nummer op *rock me in - Britney Spears* en gaat tussen romyy en dewii zitten. romy:'hee meid, het gaat wel steeds beter met je =D' jij :'jep, waarom zou ik de hele dag treurig zitten, die zieligee tom heeft alles verpest ik niet!' *auww dat deed wel een beetje pijn maja het leven is hard ; dacht je * tanjaa: helemaal met je eens, ik vind het knap dat je nog Zo sterk bent =D' de andere knikken en je lacht. en jullie kijken de film chocolate (IK: YUMMYY!!)

[paar dagen later, dinsdag 13 februari (dag voor valentijn voor mensen die dat niet weten xD)]

je staat op GRRR!! kutwekker BRR!! het is nog frisjes, rustig stap je uit je bed en bedenkt wat je aan doet gwn een lekker zittend skinny jeans en een topje met een grote diamand op ^^ en een TE grote vest erover heen. je doet je make-up goed en je haar ofcourse ^^ en gaat snel ontbijten en ziet dat romy voor je huis staat.. op je te wachten oepss.. niet op de tijd gelet en je doet snel je jas aan en pakt je tas en fiets samen met romy naar school.. daar aangekomen zie je tom met claudia staan.. grr ik haat die kreng !! romy ziet je naar hun kijken en zegt precies hetzelfde wat jij ook al zei:' aaah wat haat ik die kreng' jij grinnikt en jullie plaatsen fietsen in de fietsen rek en lopen naar dewi en tanja..' hée meisjes ^^ ooh wat heb ik jullie gemist *gisteren hadden jullie vrij xD*'zei je en gaf ze allemaal een knuffel. toen kwam jesse erbij staan hij:' ja ik heb je ook gemist, krijg ik nu ook een knuffel, sgatje?' jij kijkt hem raar aan maar moet daarna wel lachen. iedereen weet dat jesse je leuk vind en altijd jaloers op tom WAS, nu het echt uit is, grijp hij een soort van kans naja het boeit me niet hij is best knap =$ jij: ik ben je sgatje niet , maar krijgt wel een knuffel' hij grijnst : 'wil je mijn sgatje worden dan?' jij:'misschien' de meiden :'OEEHLALAAA hihi'
de bel ging en jullie liepen naar binnen. jesse ging op tom's plaats zitten, naast mij dus. en toen ja toen kwam tom binnen en hij keek jesse verbaasd aan *whahaa, denk hij nou echt dat hij nog naast me komt zitten* jij fluisterd in jesse's oor:'plzz.. wat er ook gebeurt blijf hier zitten ^^' jesse gaf je een knipoog en toen liep tom naar zijn OUDE tafel en zei tegen jesse : ' hée dude, ik zit hier' jesse:'nee tom je ZAT hier, ga maar naast je VRIENDINNETJE zitten' tom:'jaa daag, ik hoor hier te zitten, vraag maar aan nina' tom keek je smekend aan, waarom wilt hij persee hier zitten? jesse:'' en is dat zo nina?' jij:' ik weet van niks, volgens mij zat ik hier altijd alleen, dus blijf maar lekker zitten lieverd' tom:'whaaat the faxk?? waar slaat dat op nina? ik zat altijd naast je OMG wat is er met je gebeurt?' je was je idd bitcher gaan gedragen, om tom te vergeten. jesse:'je hoort wat nina zei dus daaag!' je moet lachen en ziet tom zielig kijken PECH GEHAD SUKKEL!! en je geeft jesse een knuffel tom vraagt heel nieuwsgierig:'hebben jullie wat metelkaar? jij:'gaat dat jou wat aan? NEE dus doeii!'


jesse grijnst naar je en je lacht terug. en tom liep naar een ander tafel naast die van claudia, die bitch die je beste vriend en vriendJE van je afpakte.. ooh ik gaa hun leven een beetj heel erg zuur maken muhahaha.. "NINAA!!" jij schrok op en zag de boze gezicht van je leraarres zij:'; en nu niet meer verder dromen maar WERKEN!!!'

Reageer (1)

  • HLoves1D

    super

    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen