Foto bij Hoofdstuk 109

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • 7394

    omg di tom is zon slijmbal als ik scorpius was had ik hem al in een pad veranderd ebe xd
    snel verder

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Ik mag Tom nog steeds niet!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Aliah

    Snel verder (Y)

    1 decennium geleden
  • Amirah

    heeft lily serieus niet door dat tom op haar valt? hahahhahaha

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Misschien moet ze maar even meegaan met Scorpius, gewoon, héél even naar Draco? Ahtoe?
    Voor mij?*knippert lief*
    Goed voornemen voor nieuwe jaar:
    SQUARE POTVERDOMME IN DIE TOP 5 KRIJGEN!
    Misschien moeten we maar een keertje met zijn allen om twaalf uur met z'n alle op die groene knop drukken.
    Ik vind Tom nogsteeds een stomme slijmbal, hoor! Zomaar Lily's hutkoffer meesjouwen. Laat Scorpius dat de volgende keer doen... Want ik ben nogsteeds het gemaskerde bal niet vergeten, té lief, daar kan Tom niet tegenop!(duivel)
    Je moet vlug doorgaan, hoor! Ik ga anders gewoon dood, en dan haal ik de kerstmis in jou verhaal niet, en ook het nieuwe jaar niet, in RL en in jou story...
    Dat vind ik zielig voor mezelf...
    Als je toch gewoon thuisblijft, ben ik heel blij, want zometeen heb ik mijn oplader weer voor mijn eigen laptop, dus dan kan ik weer normaal typen, zonder dat ik Knijster in heb moeten huren, want die loopt nu alles te typen wat ik zeg, terwijl hij luidkeels klaagt over dat hij naar huis wilt.
    Ben nu bezig met jou story te lezen en HP2, maar die vind ik saai xD
    Dus is jou story mijn enige entertainment, aangezien ik niet zelf kan gaan schijven, want mijn laptop is dood, en ik was weer zo slim om het niet op Google Docs te zetten, maar op OpenOffice, en daarom kan ik nu niet meer verder :(
    Ik ben heel zieligggg....
    Zelfmedelijden begint ook al te vervelen. Square, help! Ga snel verder! Heel snel!
    Hoho, ik zeg de verboden woorden! Sorry! Vlug Doorgaan is beter...
    Ik hoop heel erg dat je vlug doorgaat...
    Want wat is Kerstmis zonder een goed verhaal? Juist ja, dat is een goed-verhaalloze kerst:(
    En dat is nog erger dan géén witte kerst. Ik ben namelijk streng tegen witte kersten, dus eigenlijk is alles erger dan geen witte kerst, dus eigenlijk vind ik alles beter dan een witte kerst, ja, daar komt het eigenlijk wel op neer.
    Dit begint alweer net zo'n onzin te worden als altijd... Vergeef me, Square, ik ben een beetje rusteloos nu ik niet zelf mag typen, en ik Knijster steeds moet dwingen dingen aan te raken die met Dreuzels te maken hebben...
    Maar ja, nu is het al te laat. Had ik maar gewoon die vervloekte oplader mee moeten nemen...
    *schreeuwt* "KNIJSTER! OPHOUDEN NOU!"
    Knijster: "Maar Meesteres..."
    Ik: "Geen gezeik, gewoon typen!"
    Knijster: "Typen? TYPEN? Knijster weigert nog langer die knopjes in te drukken!"
    Ik: "Moet ik het bevelen?"
    Knijster: "..." *zwijgt als het graf*
    Ik: "Best. Ik beveel je verder te typen."
    Knijster: *Gooit geërgerd zijn neus in de lucht en typt met een gezicht alsof hij snot moet aanraken*
    Ik: "Juist ja. En schrijf maar dat..."

    Wat ben ik wreed... (duivel)
    Ach mean, ik moet gaan:( Knijster is er krijsend vandoor gegaan, en ikzelf kan niet typen op dit ding. Moet hem vangen.
    Bye!

    vlugdoorgaan hea?
    -Xx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen