Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (45)

  • AloyAuditore

    Aaw xD

    Snel verdre :D

    Xx,

    -ligt ondertussen plat om de reactie van LuxuryRebel-

    1 decennium geleden
  • LuxuryRebel

    en dan wil ik, wat zeg ik nu, dan EIS ik dat je snel verder gaat!!! (lol)


    xkoeskoes

    Above The Noise <3

    1 decennium geleden
  • LuxuryRebel

    Ik heb eigenlijk wel medelijde met dat kind, ik bedoel maar even, ze heeft met een weerwolf, nou jou eigenlijk een shapeshifter die in een wolf veranderd, zonder dat ze het weet eigenlijk wist ze het al wel, ergens diep van binnen omdat ze toen flauwviel, anyways ze weet er dus niks van, en dan komt ze er achter dat ze helemaal hotel de botel is van die CUTIE Seth terwijl ze met EMBRY op vakantie is en dan wordt Embry boos en dan veranderd hij dus in een weerwolf in hartje SPANJE en komt zij er achter, ik zou echt duizend doden sterven (lol)

    en Embry is eigenlijk stom, ik bedoel hij WIST dat zij Seth zijn inprent is dus tja, eigen schuld dikke bult? boontje komt om zijn loontje?, maar eigenlijk is het ook wel zielig voor hem, hij probeert zo zijn best maar ja, tegen inpreten kun je niks doen.....(lol)

    IK WEET NIET WIENS KANT IK MOET KIEZEN!!!! AAAAAAAAHHHHHHHH DIE VAN SETH OF EMBRY!!!!!!!! IK WEET NIET VOOR WIE IK BEN stiekem voor Seth want dan kan ik ongestoort op Embry geilen omdat ie dan single is x) AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH OF WACHT IK WEET HET IK KIES.................JACOB!!!!!!!!!

    OOOEEEEHHHH DUDE Weet je wat ongeloveloos grappig zou zijn als je nu dit stukje er in dropt:

    'Ik weet wat je bent..'
    'Zeg het..'
    'vampier'
    'ja, hoe ben je.....he wacht, wat zei je? Vampier?'
    'ja, vampier, dat is wat je bent'
    'OH NO YOU DIDN'T'
    'OH YEAH I DID'
    'OH NO YOU DIDN'T JUST SAY THAT GIRL'
    'OH HELL YEAH I JUST DID BOY'
    en dan moet je hier zo'n black girl stem bij denken he, don't want to be racist, don't get me wrong

    Oke, sorry ik verveel me mateloos om tien voor twaalt in avond, dus dat moest er even bij komen te staan, en ik denk ook dat je nu een langere reactie dan average hebt gekregen maar dat maakt niet uit want dat vindt jij soms, eens in de zoveel keer, ook wel leuk, toch? Of heb ik dat fout? Dacht het toch ff niet he (lol)


    xkoeskoes


    Above The Noise <3

    1 decennium geleden
  • Square

    En toen zei ze het verkeerde. x)
    Snel verder? :'D

    1 decennium geleden
  • xNYCITY

    Ik wil dat jij nu verder gaat
    Aleyeah denkt
    Ik heb met een weerwolf

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen