Hoofdstuk 101
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (20)
Oké!
1 decennium geledenJipster10&Amused zijn coaches vanaf...
NU!
*pieuwpieuw vuurwerk*
Moest even(A)
Ahw,, al vanaf 2?! Zohee, dan zal je een hele goede coach zijn(A)
Ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes met leren, en dat idee vind ik wel wat..
Ik ben nu HP3 aan het kijken, en ik lig hier echt helemaal dubbel door Tom (Ja, die ene Tom, met die bochel, die kale, die die die... nou, je snapt me wel)
Is Tom zo'n persoontje? Woooow
Grapje
Oké, ik ga Tom beledigen, niet mijn bedoeling.
OF MISSCHIEN TOCH WEL?
Nee toch niet
Mijn reacties worden met het woord onbenulliger:'(
Ik moet maar helemaal overnieuw beginnen...
ik kan niet wachten tot het in je verhaal kerst is!!
1 decennium geledenals ik een kudo geef ga je dan verder?
ik zal de vraag voor je beantwoorden :ja!!!!
wat ben ik vriendelijk hé!!
ik zal weer antwoorden voor je:jaaaaaa supervriendelijk!!
ik geef je een kudo maar dan moet je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel verder gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!
WARNING: verveling slaat toe als je dit leest
1 decennium geledenJipster10, ik heb je weeral verslaan
ik volg al 99 hoofstukken (mijn eerste reactie is bij hoofdstuk 2!)
en nu reageer ik nog elke keer ongeveer,
behalve als ik druk bezig ben.
en mijn kudo-knop deed het juist wel
Maar ik vrees ervoor dat we Square vandaag er nog in gaan krijgen.
dus MORGENVROEG moet iedereen heel even op Q komen om een kudo te geven aan Square
en dan staat ze erin, whahaa slim idee van mij!
Eigenlijk moet ik nu msv leren want ik heb morgen mondeling examen maar ik zit al 2 uur op p21 omdat ik heel de tijd op Q zit.
ik vind dat jullie me nu allemaal moeten steunen, en jij vooral Square, door me te beloven dat we vandaag nog een deeltje krijgen als ik klaar ben met leren.
Want dan ga ik nu meteen door doen en dan ben ik binnen een uurtje klaar en dan krijgen we een nieuw deel!
IK WIL NU EEN NIEUW DEEL!
Jipster, mag ik mee coachen?
dan kunnen we haar dubbel zoveel steunen?
en dan schrijft ze hopelijk nog sneller.
EDIT: ik ben nog niet langer als Jipster dus schrijven we nog een beetje zever door..
Ik weet niet of jullie in Nederland wonen maar als dat zo is, kijken jullie GLEE?
vanaf 27 december komt het ook in België op tv -ja we lopen achter-
en ik ga het zowiezo volgen!
Wat gaan jullie eigenlijk doen met kerstmis?
Ik eet eerst hier een beetje samen met mijn gezin en mijn vriend en dan gaan we door naar de familie van mijn vriend en dan blijf ik waarschijnlijk daar slapen. en dan gaan we naar zijn papa zijn thuis en dan eten we daar 's avonds nog eens met heel die familie
die ik nog nooit heb gezien :oen dan zondag gaan we (mijn vriend en ik) samen met zijn papa enzoo 2 dagen naar zee..
en dat was mijn kerstmis..
ik ben dit gewoon echt aan het vol zeveren hoor..
nu hoop ik dat mijn reactie langer is, en ik heb bijna geen enters gebruikt
en nu snel verder eh..
Ik ben het met Jiles eens!
1 decennium geledenBoe Tom! Hou eens op met slijmbalzijn!
Scorpius moet gewoon mee!
Ookal laat zijn geweldiglekkere vader hem niet gaan
Joepie, ik ga weer té lange reacties schrijven, MET spaties(H) Hoho, ik bedoel EntersxD
Kudoknop wordt óf oud, óf gaat in protest, óf negeert me gewoon!
Ik druk op knop, en er gebeurd helemaal niets!
Ik houd van vakantie. Lekker lange reacties schrijven, 100 stories beginnen te schrijven waar je na een paar hoofdstukken inspiratieloos van wordt en je er niet meer uit weet te kunnen schrijven en daarom helemaal in paniek raakt, vakantie is geweldig.
Maar jij ben dus NIET inspiratieloos. GOEDZO! Vind ik heel lief van je, anders heb ik niets te doen*geeft Square een knuffel*
Ik volg nu al 70 hoofdstukken!
Wooow!
Dat is veel(A) Al weet ik niet of ik op allemaal gereageerd heb...
Vast wel, en zoniet, dan heb khet denk ik wel een beetje goedgemaakt door die lange reacties.
Ik vind het trouwens heel dapper dat je mijn reacties 3 keer heb doorgelezen. Ik zou een driedubbele hartverzwakking hebben gehad, en daarna altijd een trauma overgehouden hebben.
Maarja, ik kan niet tegen té lange onzinnige berichten die eigenlijk nergens op slaan maar die toch wel erg leuk staan, zo onder je verhaal, gewoon, als lange reactie. Maarja, dan gaan ze hem doorlezen en dan zien ze al die stomme onzin erin staan, en dan help ik Square de mist in...
Nee, nee, nee, mijn Fantasie slaat op hol:$
ik heb inmiddels Phone vergeven (wat ben ik lief!)
Phone en Jipster10 weer vriendjes?
Oeps, moet eten (ja, lunch om 3 uur )
Zometeen NOG langere reactie(A)
verder schrijven jij!
1 decennium geledenik weet waar je huis woont, dus kijk maar uit.