Deeeeeel 2. ((:
Gschreven door: OMGBO (Bo)

‘Anne-marie, Bo, komen jullie uit je bed?’ wordt er van beneden geroepen. Langzaam worden ze wakker. ‘Pff ik ben moe.’ ‘Ik haat school.’ ‘Ik haat die gene die het heeft uit gevoden!’ Dan schieten ze in de lach. Dan springt Anne-marie uit bed en rent snel naar de grote inloopkast. ‘I was first!’ roept ze. ‘Niet eerlijk.’ Roept Bo haar na. Dit betekent dat Anne-marie de leukste kleren voor vandaag mag uitkiezen. Ze delen samen de grote kast. Als ze eindelijk klaar is komt ze naar buiten met een grijze skinny en een vrolijk wit T-shirt met allerlei vrolijke dingen erop. Nu springt Bo op van haar bed en rent de kast in. Ondertussen kleed Anne-marie zich aan en begint haar haar en make-up te doen. Even later komt Bo naar buiten met ook een grijze skinny en een paars T-shirt met een knal roze topje eroverheen. Snel doet Bo haar haar en make-up en dan gaan ze naar beneden en nemen plaats aan tafel. Geroosterd brood ligt al voor hun klaar op hun bord. Gulzig eten ze het op en nemen nog wat drinken. Daarna is het al laat en pakken ze hun schooltassen, die ze de dag ervoor al klaargezet hebben, en halen hun fietsen uit de schuur en fietsen naar hun oude vertrouwde school met al hun vrienden..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen