Foto bij de eerste tekenles deel 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Harry werd om 10 uur wakker. Normaal had hij nog 2 uur langer door geslapen maar de lessen begonnen hier om 8 uur. Harry probeerde onder het aankleden de trap af te lopen… het lukte niet echt. Terwijl hij 7 verdiepingen af flikkerde zong hij luidkeels het champignonne lied waardoor verschillende voorbijgangers hun handen tegen hun hoofd aan drukte. toen Harry eindelijk beneden aan kwam belande hij boven op lelijke Ron die daar toevallig langs liep. Harry bedankte hem voor zijn zachte landing en at op zijn gemak zijn ontbijt op.“Zeg Ron weet jij toevallig waar het teken lokaal is?” Lelijke Ron antwoordde echter niet en bleef stuiptrekkend op de grond liggen. “Heb jij niet geleerd dat je beleeft moet zijn tegen Harry Potter?” Harry draaide zich egoïstisch om en liep naar de kerkers.
Harry stond (of terwijl hij hing als een gangster tegen de muur aan(hij voelde zich al helemaal thuis in zijn afdeling)) te wachten op de leraar en de andere leerlingen. Tot Harry grote verbazing zat iedereen al in de klas. Hij liep rustig naar binnen en zag dat lelijke Ron (Harry had geen idee hoe die lelijkerd hier sneller was dan hij) wild gebaarde dat Harry naast hem moest gaan zitten. Harry begon te vermoedde dat lelijke Ron homo was en hij wilde er liever niet aan denken op wie die lelijkerd dan wel niet viel.
Harry liep op zijn gangster loopje naar een andere tafel en plofte neer. Ent op dat moment kwam de leraar voor het vak tekenen binnen. Hij bleef even in de deuropening staan en in die tijd was Harry al van verbazing van zijn stoel af gedonderd en hij krabbelde er maar weer vlug op. Het zwartharige monster genaamd Sneep kwam met grote passen het lokaal in gelopen. “Ik sluit nu alle ramen en deuren voor jullie eigen veiligheid kutkloters.” En inderdaad alle ramen en deuren waren ineens dicht. Harry had zo’n vaag voorgevoel dat alle ramen en deuren werden gesloten zodat de kinderen die het afgrijselijke hoofd van Sneep niet meer konden aanzien niet uit het raam konden springen om zelfmoord te plegen. Harry wist dat zijn leven nog maar aan een zijde draadje hing en Sneep had het vast sneep stond ondertussen voor de klas en pakte zijn zeurderige langdradige en irritante ver haal weer op. “Dit is tekenen en we gaan kleuren. De eerste die zijn bek open trekt mach zich gaan melden bij Perkie.” Harry dacht even goed na en kwam op het (volgens hem) slimme idee zijn bek wel open te trekken.

laat alsjeblieft een reactie achter(flower)

Reageer (3)

  • ElsaSherlock

    haha, kutkloters, zou er geld voor geven om sneep egt es zo te horen praten!! xx

    1 decennium geleden
  • Oosterloo

    Ga verdeer. Hahah dit verhaal is melig

    1 decennium geleden
  • ALoveKendall

    marie en anouk topppie
    wat gaaf!
    marie
    ik wist niet dat jij van typen hieldxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen