Foto bij Sweet Surprise

Sick Of Sarah!
awesomenesssssss (:

Een paar minuutjes later reed ik de parking van de carrfour op. Aangezien het zondag was en de supermarkt dicht, was de parking zo goed als verlaten. Vroeger gingen we vaak naar het repetitiekot als we alleen wouden zijn. Eigenlijk was het een soort kruising van een garage en een appartement. Er waren een stuk of 4 kamers waaronder een slaapkamer waar ik en Chayenne soms "sliepen" terwijl de rest van de band in de soort van woonkamer sliepen. Maar nu ik mijn busje had, konden we gewoon ergens naartoe rijden en dan hadden we onze privacy. Bij elkaar thuis blijven slapen deden we niet zo vaak. Het probleem was dat onze broers, zussen en ouders niks mochten weten van dat we samen waren. En stel dat we dan eens seks hadden, wat natuurlijk wel eens gebeurde aangezien zij 19 en ik 18 was, dan waren we te bang dat ze zouden binnenkomen of ons zouden horen wat we uiteraard niet wouden.
'Wil je eens vanachter in mijn busje?' Vroeg ik wenkbrauophalend. 'Mijn mama zegt dat ik niet in de auto's van vreemde mensen mag stappen.' 'Dommerik.' Lachte ik. Chayenne lachte ook, kuste me kort en liep dan samen met mij naar de achterkant van m'n busje. We deden de deuren open en Chayenne keek verbaasd naar binnen. Er lag een groot zacht donsdeken op de grond, 2 kussens, rozenblaadjes en een paar kaarsen dis ik snel aanstak. 'You like it?' Vroeg ik. 'Olivia liefje, het is prachtig. En jij bent prachtig.' Zei ze in mijn ogen starend. Ik lachte verlegen. Chayenne legde nog altijd in mijn ogen starend haar armen om mijn heupen. Ik legde mijn armen sierlijk om haar hals en drukte zachtjes mijn lippen op de hare. Voorzichtig duwde ik haar naar binnen en sloot de deuren van mijn busje achter ons. Ik duwde Chayenne neer en ging langzaam op haar liggen. Mijn handen gleden doelbewust onder haar shirtje, maar nog voor ze bij de prachtige eindbestemming waren, werden ze van de hemelse rondingen weggetrokken. Chayenne had m'n handen vast en legde die naast zich waarna ze mij op m'n rug duwde. Ik legde mijn handen dan maar op haar zitvlak wat zij al leuker vond. Chayenne is "an ass lover", maar ik ben eerder "a boob lover" en dat wisten we van elkaar. Plots begon ze me in mijn nek te kussen, waarvan ze wist dat ik het hemels vond. En terwijl ze dat deed voelde ik opeens een zachte warme hand op mijn linkerborst. Een lief zacht kreuntje slaagde erin te ontsnappen en Chayenne lachte overwinnend. Soepel trok ze mijn topje over mijn hoofd en smeet het aan de kant net naast één van de brandende kaarsen. Chayenne keek gefocust naar mijn borsten terwijl ze met haar hand er langzaam over streelde. Ik keek haar aan toen ze dat deed en kon haar niet weerstaan. De manier hoe ze keek, haar blik, het was zo ontzettend schattig. Ik trok haar naar me toe om haar te kussen, maar ze duwde me terug weg. Ik haatte het als ze dat deed. De drang om haar te kussen bleef dan maar stijgen. Opnieuw probeerde ik haar te kussen, maar Chayenne duwde me terug weg. Ze lachte geniepig. 'Liefje.' Zuchtte ik lichtjes geëgerd. 'Wat?!' Vroeg ze onschuldig. 'Laat me nou doen.' Fluisterde ik. Ze keek me aan, maar zei niets. Ik streelde haar over haar wang en weer waagde ik een poging. Deze keer liet ze me doen, maar vlak voor mijn lippen de hare raakten duwde ze me toch weer weg. 'Is dit mijn dank?' Zei ik opgevend. 'Neen, maar dit wel.' Fluisterde ze verleidend terwijl ze haar shirtje uitdeed en het aan de kant smeet. Weer net naast één van de kaarsen. Ze legde beide handen op mijn borsten, kuste me ondertussen in mijn nek en gleed met haar handen naar mijn zitvlak terwijl ze me zachte kusjes op mijn borsten gaf. Mijn handen gleden langzaam naar haar bovenrug en net toen ik haar bh wou losmaken, hoorden we de live versie van Emergency van Paramore afspelen. Zuchtend liet ik haar bh-sluiting dicht en wou mijn gsm nemen, maar Chayenne hield me tegen. Zij wou hem uit mijn broekzak nemen en voor ze hem aan mij gaf, kuste ze me nog eens. Ik zag dat het April was en besloot om op te nemen. 'Hey skatergirl, where are you?' Vroeg April. 'Ik ben bij Chayenne.' Antwoorde ik. Ze was me ondertussen weer beginnen kussen en ik had het moeilijk om m'n aandacht bij het gesprek te houden. 'Wat?! We hadden toch afgesproken?' Zei ze teleurgesteld. 'Shit! Lieverd dat was ik echt vergeten,' Zei ik terwijl ik Chayenne voorzichtig van me duwde en recht ging zitten, 'Het kwam gewoon zo onverwachts, ik bedoel: het rapport, m'n busje, de verrassing voor Chayenne,...' 'Wow wow wait! Busje? Bedoel je..?' 'Uhu.' 'No way!' 'Toch wel!' 'Liv, dat is fantastisch.' M'n liefje ging ondertussen tegen me aan zitten en kuste me zachtjes in m'n nek. 'Liefje, niet nu. Ik ben aan het bellen.' Zei ik. Chayenne zuchtte diep en liet me dan met rust. 'Dus, kom je nog langs?' Vroeg April. 'Tuurlijk, ik mis je. Ik heb je al lang niet meer gezien.' 'Great, als je wilt mag je ook wel blijven slapen hoor.' Stelde ze voor. 'We zien nog wel, maar sweety ik ben dan eens voort, want euhm..' 'Oh my god, nee! Sorry! Ik heb jullie gestoord. Sorry, sorry, sorry.' Ik lachte. 'Het is niet erg hoor.' 'Neen, ik weet hoe dat is en.. oh echt sorry Liv. Zeg ook sorry tegen Chayenne van me.' 'Oké,' Grinnikte ik, 'Tot straks April.' 'Yeah, bye. En sorry.' 'Wat doe je?' Vroeg ik toen ik zag dat Chayenne haar shirtje weer aandeed. 'What does it look like!' Beet ze me toe. 'Liefje ik..' 'Denk je nu echt dat ik hier gewoon ga zitten wachten!' Onderbrak ze me. 'Chayenne, doe dat nou niet. Je weet dat April het moeilijk heeft, ze heeft me nodig. Er is geen enkele reden om jaloers te zijn.' Chayenne zuchtte. 'Je hebt gelijk, sorry. Ik denk dat ik misschien een beetje overdreef. Het is gewoon... ik vind het niet echt leuk dat vanaf ze je belt of roept, je mij achterlaat en naar haar toe gaat.' Ik legde mijn armen om haar heupen en zei: 'Weet je wat, ik zet je nu thuis af, ga dan even naar April en daarna haal ik je weer op om bij me thuis te blijven slapen.' Ze lachte. 'Zou je het erg vinden om bij mij te blijven slapen in plaats van ik bij jouw? M'n moeder wil dat ik wat meer thuis ben.' 'Ook goed.' Ik streelde met mijn duim over haar wang waarna ik haar een klein kusje op haar lippen gaf. 'C'mon, let's get you home.'

Reageer (1)

  • TheyEchoMe

    ZOOOOOOO SEXY, al ben ik niet zo blij dat die april ofs het onderbrak -.-''
    DAMN! je meot vaker zulke hoofdstukken schrijven xP
    snelverder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen