Foto bij *...TH...* My life in this horrible house! ^26^

*Deel 26...<3
Met deze nieuwe delen zullen jullie het tot eind juli moeten doen. Maar niet getrurt. Ik neem mijn collegeblok en probeer te schrijven als ik tijd heb en anders ga ik na mijn vakantie toch wel weer verder.


Die grote bitch die met alles en iedereen vrienden wil zijn, praat nu al 5 minuten tegen me aan zonder een keer te stoppen. Zuchtend luister ik alles aan zodat ik er het snelst er vanaf ben. Fady kijkt enorm geïnteresseerd naar haar. Ja, hij is echt het type voor hem, vanbuiten dan. Vanbinnen is ze echt niets voor hem. Absoluut het tegenovergestelde van waar hij op valt. “Oké, helemaal geweldig voor je. Maar nu moeten wij ervandoor, toch Fady.” Zeg ik als ze haar verhaal eindelijk geëindigd heeft over hoe geweldig het gisteren wel niet was met haar vriendinnen. Allemaal heel leuk voor haar, maar wat moet ik met die informatie. Het zal mij een zorg zijn welk merk ze hebben gebruikt voor hun gezichtsmaskers, dat ze om 8 voor 1 ’s nachts gebeld werden door een vriend terwijl ze net een horrorfilm achter de rug hadden.
Tot mijn grote ergernis zie ik Fady naar haar knipogen en ze drukt hem een briefje in zijn handen. Moet je voorstellen aan wie ze allemaal haar nummer wel niet geeft, als ze het al op een papiertje heeft staan. Ze glimlacht verleidelijk naar Fady. Ik zucht geërgerd, pakt de hand van Fady en trek hem met me mee. Terwijl we groepjes pratende mensen ontwijken, probeert Fady het briefje te lezen. “Doe geen moeite, er staat op dat ze Selena heet en haar 06-nummer, meer niet.” Zeg ik ongeïnteresseerd.
Fady haalt zijn schouders op en stopt het briefje in zijn broekzak. We besluiten een cafeetje in te lopen en bestellen wat te drinken. En ja hoor, Fady loopt weer te flirten met de serveerster. Het voordeel van Fady is dat hij het bij flirten laat en anders alleen afspreekt als vrienden. Na zijn vorige vriendin wilde hij even geen vriendin meer, vertelde hij me laatst.
We vermaken ons gemakkelijk en drinken ondertussen ons drinken op. Lachend betaalt Fady de rekening en vertrekken weer naar buiten. Wanneer we net de hoek om gaan, knal ik tegen een jongen op. Kan deze dag nog erger?

Reageer (6)

  • Beccaa

    Verder =D x

    1 decennium geleden
  • DirtyGame

    Zou het Tom zijn? (A)
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • MissLove1

    geweldig supper top gaaf!

    !!!!wil weten wie dat is!!!!

    xxxx

    1 decennium geleden
  • koekies

    Geweldig<3
    Ik wil weten tegen wie ze knalt <3

    x.

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superr:D
    aaahh Je moet snel verder Gaan:O ik wil weten teGen wie ze is aanGeknalt:O..

    snel verderr(A):D
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen