Foto bij After a life in Portugal with lies, now a lieless life in Gemany. *-42-*

*Deel 42...<3
x RockxPrinces & xElise.


Tom kijkt me vragend aan. "Nou?"
“Lammetjes en al die andere babydiertjes!”
"Uhhu.”
Ik glimlach. “Ik zal best naar de dierentuin willen of iets anders. Zullen we dat gaan doen vandaag?" vraagt ik aan hem.
Tom kijkt me bedenkelijk aan. "Gaat dat dan met je knie?" vraagt hij bezorgd.
“Hmm, je kan een rolstoel huren. En daar wil ik wel in zitten, hoor. Maar dan moet je me wel rond duwen." zeg ik met een engelen gezicht.
Tom denkt na. “Als we nou met de andere jongens gaan?”
"Ik vind het goed." zeg ik met een glimlach.
“Dan kan Gustav je ook af en toe duwen. Genoeg spierkracht.”
"Wat dacht je van jullie allemaal." Zeg ik lachend. "Bel jij de rest, dan ga ik me even aankleden?" vraag ik.
Tom knikt. Hij ziet me de keuken uitlopen en hoort dat ik op de trap loopt. Tom pakt zijn telefoon en belt als eerste naar Bill. Na 2x overgaan word hij meteen opgenomen door een vrolijke stem. “Billllie" roept Tom door de telefoon.
"Heey Tom." wordt er lachend terug gezegd.
"Zeg Bill, heb je zin om mee te gaan naar de dierentuin met Xavina en mij? We vragen ook of Georg en Gus mee gaan."
“Ahh, waarom niet. Het is enorm lekker weer.”
"Oké, mooi. Kom je dan zo naar Xavina's huis?" vraagt Tom.
“Dat is goed. Ik zie jullie zo wel.”
"Oké, tot straks." zegt Tom en hangt op. Zo belt hij ook Gustav en Georg. Daarna loopt hij naar boven, naar de slaapkamer van mij. Tom denkt dat ik vast in de badkamer ben. Hij maakt zachtjes de deur open. Als hij naar binnen wilt lopen, ziet hij dat ik in een broek en bh voor mijn kast staan. Tom loopt heel zachtjes de kamer in, er valt niet veel te zien. Zachtjes sluipt hij naar me toe, terwijl ik nog steeds niets door heb. Tom grinnikt. Toch is hij benieuwd hoe ik reageert. Zal ik schrikken? Hij staat nu vlak achter me en ik heb nog steeds niets door. Tom slaat zijn armen om mijn middel en drukt een zoen op mijn wang.
Ik schrik niet, maar ik glimlach. “Ik had niet verwacht dat je hier was, Tom.”
"Ik dacht eigenlijk dat je nog in de badkamer was." zegt Tom terwijl zijn wangen heel licht rood kleuren. "Je vind het toch niet erg dat ik binnen kwam zonder kloppen?"
Ik schud mijn hoofd. “Ik schaam me niet.”
"Oké." zegt Tom en drukt nog een kus op mijn wang.
“Hmm, wat voor kleur zal ik aan doen.” Vraag ik me hardop af.
"Doe paars. Dat staat je vast ontzettend mooi." zegt Tom terwijl hij me nog steeds beet heeft. Ik glimlach en pak een lichtpaars shirtje met een gitaar erop. "Deze goed?" vraag ik.
Tom knikt en laat me los zodat ik mijn shirt aan kan trekken. Ik trek het shirtje over mijn hoofd. “En?”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen