Foto bij After a live in Protugal with lies, now a lieless live in Germany *-39-*

*Deel 39...<3
Sorry mensen dat het zo lang heet geduurd. Jacq en ik hadden weinig tijd om verder te kunnen schrijven. Maar nu hebben we alweer een heel stuk geschreven en zullen er weer een aantal delen erop komen te staan. ;)
x RockxPrinces & xElise.


Bill neemt afscheid van Gustav en Georg. Tom is nog niet terug en hij ga er eigenlijk van uit dat Tom bij Xavina blijft slapen. Gelukkig was het niet zo heel veer lopen naar huis, aangezien Tom nog de autosleutels en het kentekenbewijs had. En Bill wilde ze niet storen nu. Bill loop naar huis, komt aan en gaapt. Hij zal Tom maar even een sms’je sturen. Snel typt Bill een sms'je naar hem en loopt dan naar zijn slaapkamer. Daar kleedt hij zich tot op zijn boxer uit en gaat zijn tanden poetsen in de badkamer. Meestal vergeet hij het, maar nu voor de verandering eens niet. ‘Oww, ik vergeet toch iets. Mijn make up!’ schiet er door het van hoofd van Bill. Snel haalt hij het weg. Bill gooit de reinigingsdoekjes in de vuilnisbak en loopt naar zijn kamer terug. Daar zie hij dat hij een sms'je van Tom heeft terug gekregen. Ook al was hij door Xavina gestuurd omdat Tom al lag te slapen. Bill leest hem en glimlach. Het is een lieve meid. Het is zeker niet raar dat Tom verliefd op haar is geworden. Bill glimlacht en pakt een schrift en begint weer eens met een liedje. Hij heeft wel wat in zijn hoofd zitten, maar om nu te zeggen dat het er echt goed uit komt, nou nee. Bill moet weer geeuwen en besluit dan maar te gaan slapen. Hij stapt in zijn bed en gaat goed liggen. Hij denkt nog even na. Zal hij Tom kwijt raken? Bill staat versteld van zichzelf. ‘Hoe kan ik dit nu weer ineens denken. Natuurlijk raak ik hem niet kwijt. Ik zal altijd op nummer 1 blijven staan. Dat heeft hij vaak genoeg gezegd. Dus zal het nu ook nog zijn. En ik ken Tom, die zegt gewoon eerlijk dat als hij een vriendin zou hebben. Ze gewoon op de 2e plaats zou komen te staan. Ook tegen haar zou hij dat zeggen ik was, ben en blijf zijn nummer 1. Altijd zal hij er voor mij zijn en ik voor hem.’ Spreekt Bill zichzelf toe. Hij glimlacht en valt met de gedachten over Tom in slaap. Waarom moet hij spontaan zoveel aan Tom denken?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen