Welkom kandidaten bij de proef vandaag is het weer een belangrijke proef want de winnaar krijgt natuurlijk immuniteit en de verliezer moet naar het duel. Vandaag staat de opdracht in het teken van element Water. In de zee hangen onder water 3 kisten straks krijgen jullie een sleutel om het eerste kistje open te maken. Daarin ligt een sleutel voor het tweede kistje die dieper ligt en daarin ligt het 3e sleutel voor het derde kistje in dat derde kist ligt een sleutel als je die hebt ren je naar dit kastje en draai je dat sleutel om. Wie dat als eerste gedaan hebt wint de immuniteit.
En de laatste plaats gaat naar het duel.

Iedereen snapte het en liep de zee in. Er stond een harde wind dus er waren hoge golven. Ze begonnen, Ilona niet meteen ze nam eerst diep adem. Chabeli had gauw het sleutelgat gevonden en Robert zat met de sleutel aan de verkeerde kant. Iedereen haalde adem en ging weer naar beneden. Peter, Ilona en Theo hadden het eerste kistje geopend. Daarna ook Chabeli en Stefan. Bij Stefan ging het tweede kistje ook gemakkelijk open en Robert en Ashley hadden eindelijk het eerste kistje open. Peter, Ilona en Stefan hadden tegelijk het 3e kistje open en zwemden naar de kant. En voor Ilona was het geluk aan haar kant zij was als eerste en won de immuniteit. Peter was tweede en Stefan derde. Ashley was als een speer gegaan en had de vierde plaats. Chabeli had ook geluk en nam de 5e plek in bezit. Het ging tussen Theo en Robert. Theo was sneller en ging niet naar het duel. Maar Robert had nog niet eens het derde kistje open en hij ging naar het duel.
Gefeliciteerd Ilona met je immuniteit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen