Dag 16 kamp Noord

Dat kamp Noord iemand weg moest stemmen vonden ze niet leuk.
Iedereen was verdrietig omdat Marion het slachtoffer was.
Robert was samen met Ilona op een rots gaan zitten hij vond het niet leuk echt niet leuk. Stefan was zoals gewoonlijk bezig met zijn oefeningen en Terry probeerde mee te doen. Hij moest lachen. Peter H ging vissen vangen en even later ging koken. Iedereen nam een stukje vis en vonden een brief. Terry ging hem voorlezen.
Wie vertrouwen jullie in jullie het kamp het meest vul zijn of haar naam hieronder in.
................................
'Ik stem gelijk voor Robert zei Terry ' ik ook' Iedereen stemde ermee in een Terry vulde Robert's naam in.

Dag 16 kamp Zuid

Ze zaten al ruim 2 weken op dit eiland en dat was merkbaar iedereen begon te verzwakken Theo M was steeds chagerijnig. Chabeli probeerde te koken maar dat mislukte ze liet de rijst aanbranden en dus at iedereen die avond maar een banaantje.
Hajar sprak die avond weer over haar beroep en ze kon haar mond maar niet houden. Lis en Ashley spraken weer over hun complot nu was er meer reden om haar weg te stemmen totdat ze ook die brief vonden. Iedereen noemde iemand anders en een uur daarna waren ze er nog niet uit. Maar daarna werd bekend dat ze Ashley het meest vertrouwen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen