Dag 7 kamp Noord

De depressie in kamp Noord was gestegen tot een kookpunt. Theo M was boos op de rest omdat hij twee stemmen tegen zich had gekregen en Stefan nul stemmen. Terry zag de situatie positief in. Hij was de hele dag vrolijk en liep met een glimlach rond. Lis en Ashley probeerden een complot te smeden omdat zij allebei nog geen stemmen hebben gekregen. Ze wouden allebei om Peter D stemmen want ze vonden dat hij geen robinson is. Stefan was weer bezig met zijn ochtendgymnastiek Iedereen ging meedoen omdat ze eindelijk de proef wouden winnen want kamp Zuid werd steeds sterker.

Dag 7: kamp Zuid

In kamp Zuid was de sfeer gezellig. Iedereen was vrolijk omdat ze al twee proefen hadden gewonnen en ze fanatiek genoeg waren om nog meer proefen te winnen. Theo T begon ziek te worden en werd gestroost door Hajar die bij hem ging zitten.'gaat het 'vroeg ze. ' Nee'. zei Theo T maar het gaat wel weer over. Robert die meestal niks zei ging heel vaak om met Ilona en Marion en zag het wel zitten tussen die twee meiden. Met Theo T ging het die dag heel bergafwaarts hij hij hoofdpijn en misselijk en er moest een arts bijkomen die zei dat hij de expeditie moest verlaten maar Theo T zei dat hij een pijnstiller wou en het nog volhouden. De arts was het er niet mee eens maar ging er mee in en liet Theo T meegaan naar de proef.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen