Ik nam zijn hand vast en streelde het zachtjes met mijn duim. Daarna duwde ik het tegen mijn zin weg. Ik wist dat als ik hem nu kon aankijken, ik onbegrip in zijn ogen zou zien. Waarom moest dit alles zo moeilijk zijn? “Chaya?” fluisterde hij bijna onhoorbaar. Ik draaide me met mijn hele lichaam om zodat ik naar hem keek. Niet dat ik hem zag, het was daarvoor te donker op onze kamer. Ik nam terug zijn hand vast en begon terug cirkeltjes te draaien. Ik had nog steeds geen woord gezegd en net op het moment dat ik op het punt stond om in te dutten drukte Bill zijn lippen recht op die van mij. Hoe hij dat voor elkaar speelde in het donker was voor mij een raadsel. Zijn tong vroeg om binnengelaten te worden en ik voelde hoe het verlangen in me ontwaakte. Zachtjes opende ik mijn mond en gingen onze tongen aan het dansen. Nog steeds hield ik zijn hand vast. Het gedeeltelijk uit voorzorgen geweest, maar ik merkte dat zijn hand slap hing en hij dus niet meteen de intentie had om opnieuw mijn lichaam te betasten. Misschien had het wachten hem moe gemaakt, ik wist het niet. Het scheelde niet veel of ik was van plan om me over te geven, hoewel mijn verstand zeidat het niet mocht. Ik mocht geen risico’s nemen. Niet meer. Alsof mijn angst gehoord werd, werd een luide donderklap hoorbaar. Ik schrok me te pletter en onderbrak, net zoals Bill, onze passioneel getinte tongkus. Als klein kind had ik al niet van donder en bliksem gehouden en dat gold nog steeds. Voor mij bleef het nog altijd even beangstigend.
Bill had het blijkbaar opgemerkt dat ik erg geschrokken was ervan en trok me dichter tegen zich aan. Ik nestelde me dicht tegen zijn borst, waar ik me veilig voelde. “Ik hou van je”, fluisterde ik tussen twee lichtflitsen door. Ik kneep mijn ogen hard dicht, zodat ik niets meer zag. Mijn lichaam had zich opgekruld in een bolletje en wachtte bang de volgende klap af. “Weet ik”, antwoordde hij en hij drukte nog een kusje op mijn hoofdkruin. Kort daarna sloeg de donderklap genadeloos toe. Ik klampte me nog meer aan hem vast. Hij duwde me zo dicht mogelijk tegen zich aan en sloeg zijn armen stevig om me heen.

And the best EMA Worldstage Performance goes to.. TOKIO HOTEL 8D. Ah, toch nog íets positiefs. En ik vond dat filmpje behoorlijk schattig. We are the best fans in the world.
- Nee, ik heb me overigens níet dood gestemd.

Reageer (15)

  • Givenchy

    Nee, ik hoef die foto nou niet bepaald te zien, fzo. o.o Wat ze daar mee wil bereiken?
    Maar ik wil wel 'n nieuw deeltje zien. 8D Hopefully is vandaag en morgen niet al te erg en beulen ze je niet te veel af, haha. Ik ga in ieder geval m'n best doen om steeds even tijd te maken, om een reactie achter te laten. (:

    1 decennium geleden
  • TheBlackOut

    Pff, sommige mensen nemen die liedjes te heftig op, ik weet ook zeker dat Bill er niet goed van zou worden als hij het zou zien.. Arme vent.

    Veel succes met je bezinning en fietsen, hopelijk krijgen we dan weer snel een nieuw deeltje =D

    1 decennium geleden
  • SlenderDemon

    omg dat is wel erg maar ik wil toch de foto zien ik weet
    neit waarom gewoon nieuwschierig zend anders de link
    alleen naar mij

    maar je verhaaltje is leuwk hoor

    en yeaah TH heeft een ema award gewonnen :D

    bitte schreib schnell weiter(H)(flower)


    Xx..

    1 decennium geleden
  • Jillian15

    dat is echt erg :O dat iemand doet :O
    stuur me aub die link eens, ik wil toch echt wel 100000% zeker weten dt het niet bewerkt is:O



    je verhaalis like always AWESOME(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • WildIsTheWind

    Ik zou die foto eigenlijkl wel willen zien...

    Stiekem heb ik me wel doodgestemd en dat in alle landen xd

    En prachtig hoofdstuk! Weeral^^
    En ze moet het hem echt vertellen!
    En Bill is echt te lief voor woorden ö
    Ga snel verder<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen