Dag 4: Kamp Noord.

De boot met kamp Noord kwam terug van de eilandraad nog steeds vastgeketend. Toen ze op het strans aankwamen. Gingen ze meteen slapen omdat het half 12 was. De volgende morgen stonden ze gebroken op. Peter D ging gelijk proberen broodjes te maken. Met alleen meel en water. Het brood smaakte nergens naar. Maar het was toch ontbijt. Iedereen zat een beetje te mokken over de eilandraad van gisteren. Theo zei. 'Kom op hij is niet overleden he'. 'Maar hij noemde ons allemaal sukkels'. antwoordde Ashley. 'Had hij niet zon sukkel moeten zijn'. Stefan ging na het eten ochtendgymnastiek doen. Opdrukken en rekken en strekken. 'Kijk riep Terry als we willen winnen moeten dat doen'. 'Moet dat echt'. vroeg Lis. 'Ja riep Theo'. Iedereen begon eraan. Nadat ze klaar waren voelden ze zich gelijk een stuk fitter.'We gaan met volle moed naar de volgende opdracht'. was de nieuw slogan geworden van kamp Noord.

Dag 4: kamp Zuid

In kamp Zuid was de stemming gespannen. Ilona vroeg zich af of Remco er nog inzat. Even later kreeg ze te horen dat dat niet meer het geval was. Dus had Ilona de weddenschap gewonnen. Ze ging in zee zwemmen. Theo T en Hajar waren een complot aan het beraden. Theo zei 'We moeten stemmen op Chabeli want zei stemt op ons. Samen met andere mensen'. Hajar begreep er niet veel van en vroeg. 'Waarom smeed je dan met mij een complot en niet met Ilona bijvoorbeeld want ik weet niet op wie zei gaat stemmen en Chabeli is helemaal niet zo erg ik bedoel ze doet heel aardig tegen mij'. 'Stop zei Theo je praat teveel'. 'Maar zei Hajar ik ga met je mee'. Ze schudde de hand en deden de rest van de dag onschuldig.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen