Toen ik wakker werd, was het al laat in de middag. De lucht was oranjerood gekleurd, wat me even fascineerde. Snel keek ik om, Andy lag er nog. Hij leek mij echt niet opgemerkt te hebben. Zachtjes gaf ik de jongen een kus op zijn wang. Gelijk keek Andy me aan. ‘Je bent weer wakker…’ mompelde hij, meer als conclusie dan als vraag. Ik knikte en kroop tegen hem aan. De jongen zuchtte en sloeg een arm om me heen. Hij verborg zijn gezicht in mijn haar en snoof. Daarna zuchtte hij weer en zweeg. ‘Ben je er al uit?’ vroeg ik, meer tegen het plafond dan tegen hem. De jongen rolde bovenop me. ‘Misschien… Ik weet het niet zeker.’ Hij liet zich weer neervallen en lachte zacht, toen hij mijn maag hoorde knorren. Blozend verborg ik mijn gezicht in mijn handen. De jongen kuste me echter en kwam overeind. Hij schoot in een boxer en strompelde toen naar beneden. Er klonk geblaf en gepraat. Ik was echter nog te suf en te verward om te luisteren. Al snel gingen mijn gedachten naar eerder die dag. Het voelde zo goed, toverde gelijk een glimlach op mijn gezicht. Toen de deur kraakte keek ik snel op. Andy kwam binnen, met eten. Hij zette het op bed en ging weer naast me liggen. Hij pakte een stukje brood en begon me te voeren. Het maakte me aan het lachen. En daar moest Andy dan weer om lachen. Toen we het eten op hadden zette hij het blad weg en nam me in zijn armen. ‘Aiyana… Ik ga het gewoon proberen…’ Ik keek op, mijn hoofd een beetje schuin houdend. ‘Laat me even denken.’zuchtte hij, waarna hij even stil bleef. ‘ Je moet me even helpen, ok? Ik ga het proberen te zien zoals het in een roedel zou zijn, maar ik heb geen idee hoe, dus help me.’ Ik knikte, wachtte tot hij weer wist wat te zeggen. ‘Vertel me eens…’ fluisterde hij, terwijl hij in zijn neusbrug kneep. ‘Vertel eens, in een roedel. Is er dan een koppel dat alleen maar seks mag hebben met elkaar? Niet met anderen?’ Vragend keek ik hem aan. Toen dacht ik na. ‘Het alfa vrouwtje en het Alfa mannetje komen daar het dichtste in de buurt, denk ik…’ Begrijpend knikte Andy. ‘Ok…’hij leek zich weer af te vragen wat hij moest zeggen. Vragend keek ik de jongen aan en drukte een kusje op zijn sleutelbeen. Ik wilde dat hij het gewoon zei. Hem uitlachen zou ik nooit doen, dus ik snapte zijn angst niet. ‘Als dat zo is…’fluisterde hij bijna onverstaanbaar. Hij keek me diep in mijn ogen, waardoor ik moest blozen. ‘Alsjeblieft word mijn alfavrouwtje.’ Mijn mond zakte open en ik keek hem vragend aan. ‘Wordt mijn vriendinnetje...’fluisterde hij nog zacht. Daarna verborg hij vol schaamte zijn gezicht in mijn haar. Ik was sprakeloos. Ik begreep dat hij me voor zichzelf wilde, dat was gewoon overduidelijk. Voorzichtig haalde ik mijn hoofd wat weg. Gelijk werd Andy’s gezicht weer blootgegeven. De jongen verstopte zich echter gelijk weer waardoor ik moest lachen en me bovenop hem draaide. ‘Wat is er nou, liefje?’ De jongen zweeg en verborg zijn gezicht in zijn handen. Voorzichtig haalde ik zijn handen weg en drukte een kus op zijn lippen. ‘Waarom verstop je je?’ fluisterde ik en hield mijn hoofd schuin. Andy lachte, rolde even met zijn ogen. ‘Andy… ik houd van je… Ik wil je niet meer kwijt…’ fluisterde ik, blozend wegkijkend. ‘Dus je… je?’ stotterde Andy sprakeloos. Ik knikte en knuffelde hem. ‘Mijn menselijke alfamannetje.’grinnikte ik en ik kuste hem. Andy lachte ook en kuste me terug. Het duurde niet lang voor die overging in een tongzoen. ‘Ik houd van je, Aiyana.’ Fluisterde Andy in mijn oor toen onze lippen weer scheidden. Een rilling schoot door mijn lichaam. ‘Zullen we ons maar aan gaan kleden en naar beneden gaan?’ ik knikte, maar duwde Andy eerst nog even in het matras. Verbaasd keek de jongen me aan. Speels wreef ik met mijn neus langs de zijne en kuste hem nog een paar keer achter elkaar. De jongen lachte en liet zijn handen over mijn lichaam glijden. Gelijk verlamde hij mijn gedachten, maakte me licht in mijn hoofd. ‘Zullen we nou maar naar beneden gaan, voor we elkaar weer bespringen. Ik denk niet dat Yu en Sandra willen horen hoe wij plezier hebben.’ Blozend klom ik van hem af en begon me aan te kleden. Ik voelde me ongemakkelijk toen Andy’s ogen op mijn lichaam branden. Maar ik nam het voor lief. Andy was mijn vriendje, dan was dat vast normaal.

Reageer (4)

  • Kyuhyun

    ow wat lief!

    1 decennium geleden
  • Millionars

    Dat is egt fcking cute!:'D

    1 decennium geleden
  • Fledermaus

    aw super echt ganz gut geschrieben sehr GEIL!!!!
    aber ich hoffe dass du schnell neue inspi hatte!!!
    ich fröhe mich sehr auf deine Geschichte!!!!

    bitte schnell weiter(flower)

    1 decennium geleden
  • Vargas

    Aww, wat ontzettend schattig hoe hij dat aan haar vroeg!
    Jammer dat je haast geen inspiratie meer hebt. D:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen