Bill Pov

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • Eyka

    Veel succes met die toestenweek van je - of wat het ook mag zijn, want dat hebben we niet bepaald in België 8D.
    Ik heb deze week trouwens vakantie en de week erna ga ik twee dagen op bezinning met m'n jaar, hoef ik dan de woensdag naar school en ben ik dan voor de rest van de week weer vrij.
    Dit weekje vakantie is echt wel welkom ja 8D. Stiekem maak ik je nu jaloers he? x'D.

    & Ik heb Paranormal Activity 1 gekeken gisteren met 'n vriendin, om zo toch iets gedaan te hebben met halloween 8D.

    1 decennium geleden
  • Eyka

    WOW WOW WOW
    Ik zit nog maar twee zinnen ver met lezen en beleef al een shock, GAAN ZE NU AL TROUWEN? WTF?
    - Oké, kalm blijven en verder lezen -

    Kijk, ik zit nog maar één blokje ver en ik heb ook al jeuk aan m'n handen en aan m'n wang. Toevallig toch 8D.
    En Bill, dat litteken SCHREEUWT om gehoord te worden. Gosh, vat je het dan nooit?

    - Nuja, wéér verder lezen, wantja, alles kan vlug veranderen, jouw kennende 8D -

    "Veel geluk." zegt ze zonder woorden, maar haar ogen. Ik voel haar pijn.
    BIIIILL, je voelt niet alleen haar pijn, maar ook die van jezelf! Ik had wel verwacht dat ze zou komen, voor Bill, maar hoe dat gaat aflopen..

    - beseft dat dit een érg lange reactie wordt en gaat nu snel het laatste stukje lezen -

    VERMOMME! - Ja, ik zat hier zonet écht te vloeken. Spreek of zwijg voor eeuwig. Radja had íets moeten doen. AH, ik word hier niet goed van, nee echt, ik voel m'n soep alweer omhoog komen -.-'
    Nu ik het zo eens bekijk.. Radja heeft wel íets gedaan.. Al huilend weggelopen.. En ik hoop zo hard dat dát Bill tot inzicht gebracht heeft. Als hij nu trouwt met Kaygeval, dan vind ik dat hij alvast de scheidingsprocedure in gang mag steken, want hij houdt van Radja en volgens mij begint hij dat zelf wel te beseffen. Hij mag er tegen vechten zo hard hij wil, hij kan het niet tegenhouden.

    BILL, leg die Kaytrut het zwijgen op en ga je echte bruid gaan halen, alsjeblieft.


    Hmm, ik leef me nog steeds te goed in denk ik, gezien de dingen die ik schrijf, haha. Maar dat komt omdat ik dít werkelijk zo prachtig vind. Boordevol emoties, pijn, verdriet en dan heb ik nog niets verteld over de spanning en over Radja haar excentrieke gedrag. Ik hou van dit verhaal.
    Alsjeblieft, ga snel verder (:

    - Je denkt nu vast wel dat ik gek ben, niet? 8D.

    1 decennium geleden
  • Suzuya

    OMG VIETOEWWWW GA VERDERRR =O zeg dat Bill niet will =D zeg et ZEG ETTT

    1 decennium geleden
  • BossLady

    omg fucking meeaaaan ik moet verder lezen!
    snel verderrr x

    1 decennium geleden
  • Raveness

    DIT IS ZO GEMEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ga verder please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Y)(Y)(H)(H)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen