Foto bij 76. Eindelijk, dacht ik.

Plots keek hij me terug aan. Hij kwam dichter bij me zitten en nam mijn ene hand vast. Zijn andere arm lag nog steeds over mijn schouders. In mijn ooghoeken zag ik soms mensen naar ons kijken. We zaten dan ook niet alleen in de Starbucks. “ Wat wilde je me nu zeggen?” vroeg ik nieuwsgierig maar aan de ene kant ook bang. Ik voelde mijn hart tegen mijn borstkast bonzen. “ Wel euh … Ik wou zeggen dat na deze middag ik het zeker was.” het was even stil tussen ons en we keken elkaar diep in de ogen aan. “ Wat weet je zeker?” vroeg ik.

Meteen kreeg ik mijn antwoord. Ik voelde zijn lippen op de mijne. Eindelijk, dacht ik terwijl ik tranen in mijn ogen kreeg. Zijn zachte lippen streken over de mijne en teder kuste hij me. ik voelde hoe de adrenaline door me heen raasde en hoe mijn hart bijna uit mijn borstkast vloog. Het leek alsof er niemand en niets meer rond ons was. Geen mensen, geen geluid … alleen wij 2. Eindelijk samen.

Hij liet me los en keek me aan. ik was wel een beetje in de war. “ Ik zie je doodgraag Maaike, echt waar. Ik wil alles doen voor je. Ik wil voor altijd bij je blijven. Je bent mijn leven, ik kan gewoon niet meer zonder je.” Zijn woorden gonsden door mijn hoofd. Ik moest iets gaan terug zeggen. : “ Bill … “ ik dacht even na. Ondertussen zag ik in zijn ogen een angstige blik opduiken. “ Alles wat je nu hebt gezegd, over hoe je jij je voelt tegenover mij …” ik slikte even en vervolgde : “ Voel ik ook voor jou.” En ik ging terug met mijn hoofd dichter naar hem en kuste hem weer op zijn mond. Dit was waar ik zolang over gedroomd had. Dit was wat ik wilde. Hij was de mijne. Eindelijk waren al die domme twijfels weg. Ik hoefde ze niet meer te verstoppen voor hem. Ik liet zijn lippen los want ik wilde nog iets zeggen. “ Weet wel, dat ik echt op je verliefd ben. Ik ben echt niet zoals een gewone fan. Ik zou echt doodgaan voor je. Moest het … moest het echt moeten zou ik zelfs stoppen met turnen voor je.” “ Maar dat zal niet moeten gebeuren, want ik wil dat jij je sport blijft uitoefenen. Ik zal je erin steunen, ook al zit ik soms aan de andere kant van de wereld, als je op wedstrijd moet, of er gebeurd iets met je. Ik blaas dan de komende concerten af en kom meteen naar je toe.” Glimlachte hij. Ik kreeg een gelukzalig gevoel in mijn lijf. Ik sloeg mijn armen rond zijn hals en gaf hem een knuffel. Ik liet mijn gezicht in zijn nek zakken en snoof zijn geur op. Oud worden met Bill? dat zag ik wel zitten. Je zou het me geen 2 keer moeten vragen.

Reageer (12)

  • billismyn

    ik kijk even een middagje niet op mijn mail en er zijn opeens 11 nieuwe berichten waarvan 2 van deze geweldige story
    echt heel mooi geschreven snel verder!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Aaahww lieeeef <3

    snel verder ;d
    xxx

    1 decennium geleden
  • Cloelia

    Joepie =)
    Dat is zoo sweet :)

    1 decennium geleden
  • xHOBBIT

    Eindelijk! ;o
    Mo poepiie, kreeg ier gwn tranen in mn ogen van vreugde kerl! ; )
    Zo mooi enal! =)
    En nu snel verder eh! ;P
    xx

    1 decennium geleden
  • IfYouWereGay

    Mhiieee eindelijk!
    ö wat lief! :D

    snel verder (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen