Foto bij 74. Neue Schuhe.

Ik probeerde Bill nogmaals tegen te houden om ze te kopen maar hij negeerde met een glimlach mijn gezeur. Ondertussen stonden we al aan de kassa waar het blonde meisje stond. Ik schatte haar een jaar of 20. Ze was best mooi, maar iets in me zei me dat ik haar niet mocht vertrouwen. Bill had de schoenen op de kassa gezet en het meisje zei poeslief goedendag en glimlachte vriendelijk naar Bill maar mij keek ze met een valse blik aan. Bill zijn ene hand lag naast mijn schoenen, en toen het meisje ze nam om ze in te scannen, zag ik dat haar hand de zijne aanraakte. Ze lachte naar Bill. Bill keek haar even raar aan en trok een scheef glimlachje. Zonder het zelf te beseffen ging ik tegen Bill aanplakken en legde mijn hand rond zijn heup. Nu was het mijn beurt om die blonde trien vals aan te kijken. Als ze dacht dat ze Bill kon verleiden waar ik bijstond had ze het mooi mis. Ik zag dat Bill zich wat ongemakkelijk voelde in deze situatie, hierdoor liet ik hem maar los met mijn ene hand maar bleef dicht tegen hem staan. “ Dat komt dan op 313 euro alstublieft.” Zei ze. Bill knikte en haalde geld uit. Met een groot schuldgevoel keek ik toe hoe hij mijn veel te dure schoenen betaalde. Hoe zou ik dit gaan uitleggen aan mijn moeder zonder dat ze iets doorheeft. Ik wilde nog niet dat mijn moeder ten eerste al wist dat ik bij Bill in 1 bed had geslapen. Mijn moeder was in staat om met mij naar de gynaecoloog te gaan om te kijken of ik nog niet zwanger was ofzo iets raars. Ten tweede wilde ik niet dat ze wist dat ik en Bill ons in ene heel hoog flirt stadium bevonden en als laatste mocht ze zeker niet weten hoeveel die schoenen hadden gekost en zeker niet dat ik ze van Bill had gekregen.

Ondertussen had Bill wat geld terug gekregen en was het blonde meisje de doos met schoenen in een plastic zak aan het steken waar in gouden letters ‘ Dolce & Gabbana’ opstond. “ Alstublieft.” Zei het meisje terwijl ze , vriendelijk lachend, de zwarte zak aan Bill gaf. ‘ Dank u.” glimlachte Bill en hij gaf de zak aan mij terwijl hij voor het neus van die blonde trien mij een kus op mijn neus gaf. Ik glimlachte naar hem en in mijn ooghoeken zag ik hoe het meisje me vals aankeek. Jammer trut, hij is van mij, dacht ik bij mezelf. Poeslief glimlachte ik naar haar om haar nog meer op stang te jagen en zei : “ Bedankt,hé.” Als blikken konden doden, was ik op dat moment morsdood geweest. Ik keerde zelfvoldaan naar Bill en zei tegen hem : “ Ik zie je graag.” “ Ik jou ook.” Glimlachte Bill en samen liepen we de winkel uit.

Reageer (6)

  • Niallene

    hahahaha het valt me tegen dat ze nog net niet haar tong uitgestoken heeft op het laatst xd
    en ze moeten niet blijven hangen bij 'ik zie je graag' en een kusje op de neus en voorhoofd maar iets lager, onder de neus en boven de kin (A)
    Snel verder! <3
    En alvast succes met je stage deze week! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen