Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • xCrazier

    wedden dt dt kutwijf een andere gast ana aar arm eeft hangen??!!!
    snl verdeeer!

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Ja hoor, komt zij weer. De vraag is eigenlijk wat zij daar doet! Stalker dat ze is.;D

    1 decennium geleden
  • Scarhead

    oooh ;o verdeeeer <3

    1 decennium geleden
  • Eyka

    Hmm, nu ik er eens over nadenk vraag ik me ook af met wie ze daar is.
    BEDRIEGT ZE BILL? Is ze daar met 'n jongen?
    ALSJEBLIEFT, laat het zo zijn, dan hebben we dat drama gedeelte ook weer gehad x'D. En gaat er bij Bill ook eens een belletje rinkelen, want straks is die bruiloft... Nuja, dan kan Radja daar nog op het gepaste moment de boel verzieken door te zeggen dat zij wél bezwaar heeft. En Tom spant ze daar ook wel voor haar kar ;D.

    Btw, als je deze reactie bij m'n vorige telt, dan is die best wel lang geworden 8D.

    1 decennium geleden
  • Eyka

    Heb ik je al gezegd dat Bill's neusje verschrikkelijk schattig is? Zo niet, dan weet je het nu wel 8D.
    Ik vind die twee zo schattig samen, het is gewoon voorbestemd dat die samen eindigen.
    Beuh, alleen moet dat kreng ook toevallig naar de film? -.-'
    Nu hoop ik héél erg hard dat Radja's snuggere hersenen een GENIAAL idee zal krijgen om toch met Bill alleen te zijn.
    Ik ben benieuwd ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen