Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • xoxPrisxox

    aaahw zielig, ze wordt helemaal bang(huil)

    ik heb medelij met haar,

    snel verder(H)

    ik neem zeker Abo(H)

    1 decennium geleden
  • Raesvh

    SNEL VERDER SNEL VERDER SNEL VERDER SNEL VERDER SNEL VERDER SNEL VERDER SNEL VERDER SNEL VERDER SNEL VERDER SNEL VERDER SNEL VERDER SNEL VERDER (dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)

    1 decennium geleden
  • lauraXx

    *drukt op groen duimpje*
    *drukt nog eens op groen duimpje*
    *drukt nog eens op groen duimpje*
    *drukt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar geïrriteerd op groen duimpje*
    WAAROM GAAT DIE VERREKTE TELLER NIET VERDER OMHOOG! :O

    1 decennium geleden
  • Fenris

    En ik OOD (XD?) dubbel terug. :P

    1 decennium geleden
  • Renzzzerd

    verder(yeah)
    verder(yeah)
    verder(yeah)
    verder(yeah)
    alsjeblieft?:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen