Andy streek me zacht door mijn haar. ‘Gaat het wel?’ fluisterde de zwartharige jongen. Ik knikte en hoestte nog een keer. Andy schoot snel overeind en kwam al snel terug met een glas water. Dankbaar dronk ik hem op en keek hem angstig aan. Ik was in de war. Onmogelijk, het was onmogelijk dat ik hem wilde. Een mens, dat is niet normaal. ‘Wat is er, liefje?’ Ik schudde mijn hoofd en verborg mijn gezicht in zijn haar. ‘Niets, ik wil er niet meer aan denken.’ Fluisterde ik, helemaal in paniek. De jongen suste me en streelde mijn rug. De rillingen die hij door mijn rug schoot liet het gevoel weer terugkeren. Het verlangen, naar zijn handen en lippen. Het maakte me zo vreselijk gek. Ergens wilde ik de handen van me af slaan, maar ik kon het niet. Ik kon het gewoon niet. ´Kalmeer een beetje. Het is goed, ik ben bij je.’ Ik keek de jongen in zijn ogen en zuchtte. Aarzelend drukte ik een kusje op zijn lippen om me daarna weer tegen zich aan te laten vallen. De jongen draaide me echter boven op hem zodat ik op zijn schoot zat met mijn gezicht naar hem toe. Zijn ogen gleden onderzoekend over mijn gezicht naar mijn lichaam. Het maakte me ongemakkelijk en liet me blozen. Langzaam en grijnzend likte de jongen over zijn lippen. ‘Je bent zo verleidelijk weet je dat?’ fluisterde de jongen en hij kuste me. Hij liet zijn lippen een paar cm van de mijne wachtten terwijl zijn prachtige blauwe ogen de reactie in de mijne lazen. Zijn warme adem maakte me gek en snel drukte ik mijn lippen weer op de zijne. Ik probeerde het gevoel dat ik had te negeren, maar het lukte me slecht. Zeker toen ik een bobbel onder me voelde groeien. De jongen pakte mijn handen en liet ze onder zijn shirt verdwijnen. Ik wist niet wat hij wilde, maar ik deed wat mijn gedachten me ingaf. Langzaam liet ik mijn vingers naar boven glijden en streelde zijn tepels. De jongen kreunde en beet op mijn lip, waardoor er weer een schok door mijn lichaam schoot. Gehaast trok hij zijn shirt uit en in een impuls liet ik mijn lippen over zijn huid glijden. ‘Aiyana!’ hijgde de jongen en hij liet een kreun horen. Even keek ik hem aan, bang dat ik iets verkeerds had gedaan. De jongen keek me echter genietend aan en kuste me weer. Hij draaide ons handig om en liet zijn lippen over mijn nek glijden. Een zachte kreun ontsnapte mijn lippen. Het schokte me, nog nooit had ik me zo fijn gevoeld in de buurt van een jongen, en ook niet zo opgewonden. Mijn shirt gleed langzaam omhoog en ik voelde zijn lippen over mijn buik gaan. Net toen hij mijn shirt uit wilde trekken ging de deur echter open. Geschrokken wilde ik mijn shirt naar beneden trekken, maar Andy ging gewoon door. Hij leek het niet te merken. ‘Oeps.’ Klonk het droog. Pas toen dat geluid Andy bereikte, keek hij op. ‘Het ziet er naar uit dat we ongelegen komen, Sandra. Zullen we maar weer gaan?’ Sandra lachte, terwijl Andy met zijn ogen rolde. Hij kuste me nog even kort en trok toen zijn shirt weer over zijn heerlijke lichaam. ‘Oh-oh. Het ziet er naar uit dat Andy teveel lol heeft gehad.’ Andy deed er niets tegen, hij keek mij alleen maar aan. ‘Sorry,’ fluisterde de jongen. ‘Het spijt me, als ik te snel ging.’ Ik keek hem aan, in de war, maar met een heerlijk gevoel in mijn lichaam. Rustig ging ik tegen hem aan liggen. Hij was heerlijk warm en ik begon slaperig te worden. ‘we gaan film kijken lieverd, nog niet gaan slapen.’ Moeizaam opende ik mijn ogen weer en keek Andy aan. Die kuste mijn voorhoofd. Daarna richtte hij zich op Yu. ‘Horror zeker?’ Yu grijnsde en knikte. ‘Laat het een goede zijn.’ Kreunde Andy terwijl hij me beter tegen zich aan liet liggen. Vragend keek ik hem aan toen hij een bak pakte met wat spul. Nieuwsgierig keek ik ernaar en hield mijn hoofd schuin. Andy lachte en pakte er een paar. ‘Mond open!’ beval hij speels. Vol vertrouwen opende ik mijn mond en wachtte tot hij er een paar in had gestopt. Tot mijn verbazing was het lekker. Zout, maar lekker. ‘ Smaakt goed, hè?’ Mompelde Andy met zijn mond vol. Ik knikte en nam er nog een paar. Sandra en Yu deelden een andere bak dus hadden we geen gezeur. Op de film letten deed ik niet echt. Het warme lichaam tegen de mijne was veel interessanter.

Reageer (2)

  • Vargas

    Waarom moesten ze nou weer gestoord worden?
    Echt zonde van het moment, maar het was te verwachten..
    Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Kyuhyun

    Andy is cute!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen