De ogen van de jongens bleven op mijn gericht. Ik snapte ze niet, had geen idee wat ik ze precies moest vertellen. Andy merkte het en drukte een kus in mijn nek. ´Haal diep adem en begin bij het begin.´ fluisterde hij in mijn oor en hij kuste me achter mijn oorlel. Het gaf me rillingen. Het zorgde ervoor dat ik niet meer rustig na kon denken. ‘Wat willen jullie weten?’vroeg ik aarzelend, mijn blik naar beneden gericht. ‘Begin bij het begin,’ antwoordde Yu. Even keek ik naar Andy, aarzeling in mijn ogen. Die knikte echter bemoedigend en kneep in mijn hand. Even zuchtte ik en begon daarna na te denken waar ik moest beginnen. ‘ Ehm…’ sprak ik na een tijdje. ’18 jaar geleden ben ik geboren. Als enig kind. Ik groeide op met Abel en Kaïn als beste vrienden en leerde binnen een jaar, dat ik me kon veranderen in een mens. Mijn moeder probeerde me te ontmoedigen om naar mensen toe te gaan, maar het hielp niets. Ik was te nieuwsgierig.’ Blozend keek ik weg. ‘Ik liep weg, en verdwaalde. Een oudere vrouw vond me en nam me in huis. Ze zorgde voor me en leerde me een aantal dingen. De roedel was het er echter niet mee eens, dat ik bleef, en sleurde me terug. Ik werd flink op mijn plek gezet, waardoor ik jaren niets durfde te doen. Ik bleef met Abel en Kaïn in de buurt van de roedel. Na een paar jaar kwam Ashar echter aan de macht. Hij maakte me bang, dwong me bijna om te vluchtten. Ik bleef, maar ik liep een aantal keer weg. Eerst kon ik nog bij het vrouwtje terecht, maar ze overleed.’ Ik slikte even, de herinneringen deden me pijn. Mijn stem verdween en kwam pas weer terug toen ik Andy’s warme hand op de mijne voelde. Hij kneep even en streek een traan weg die uit mijn oog rolde. Ik slikte nog een keer om mijn stem terug te vinden en ging daarna op fluistertoon verder. ‘Ik voelde me vreselijk en strompelde steeds vaker doelloos tussen de mensen. Iets liet me echter steeds terug keren naar de roedel. Daar merkte ik hoe Ashar zich steeds meer in me begon te interesseren.’Een rilling schoot door mijn ruggengraat. ‘Hij wilde pups van me, maar ik niet. Dus ik vluchtte. Ze kwamen achter me aan en zo kwam ik bij jullie terecht. Ashar kon me echter niet loslaten en bleef me op mijn huid zitten. Langzaamaan besefte ik me dat jullie meer en meer in gevaar kwamen hoe langer ik bij jullie bleef. Ik was al van plan om te vertrekken, maar het lukte me niet, iets hield me tegen.’ Even keek ik naar Andy, maar al snel keek ik blozend weg. ‘Maar goed, alles leek goed te gaan tot na het feest. Ik raakte in paniek en vluchtte. Abel en Kaïn vonden me en namen me weer mee naar de roedel. Daar probeerde Ashar het weer, dat schoot in het verkeerde keelgat bij kaïn en nu is hij de leider… Gelukkig…’ Ik zuchtte en keek even op. Andy knuffelde me en drukte me tegen zich aan. ‘Vind je het niet erg dat je ze nu achter laat?’ Ik schudde mijn hoofd en drukte mijn neus in zijn heerlijk ruikende haar. ‘nee, ik kan ze vaak genoeg zien als ik dat wil…’ Andy zei niets. ‘Dvd kijken vanavond?’ Ik keek op naar Yu, opgeschrokken uit mijn dromerigheid. ‘Ja, klinkt goed!’ Antwoordde Andy gelijk. Ik hield mijn hoofd echter schuin. ‘Je zult wel merken wat we gaan doen. Maar Yu? Gaan jij en Sandra dan Popcorn en een Dvd halen. Dan regel ik de rest wel.´ Yu wilde zijn mond opendoen, maar hij deed het niet. Niet begrijpend keek ik hem aan, maar hij knipoogde. Hij floot en gelijk volgde Yxa en de pup hem. Ze lieten mij en Andy alleen achter. Ik begreep niet waarom Yu naar me had geknipoogd en ik liet me maar tegen Andy aan vallen. Die twijfelde ergens over. Vragend keek ik hem een paar keer aan maar hij deed niets. ‘Wat is er Andy?’ fluisterde ik zacht en ik kroop dicht tegen hem aan. De jongen kreunde en drukte een kus op mijn lippen. Hij draaide me onder zich en beet in mijn onderlip. Een rilling die door me heen schoot zorgde ervoor dat ik mijn mond opendeed en gelijk gleed zijn tong naar binnen. Hij draaide rondjes om de mijne , maakte me licht in mijn hoofd. Zijn vingers gleden onder mijn shirt over mijn huid. Hij streelde me overal, mijn buik, mijn navel, net onder mijn bh, overal. Steeds meer kwam er bij me binnen, teveel, maar ik vertikte het om dit heerlijke gevoel weer los te laten. Pas toen ik in ademnood kwam brak ik de zoen. Ook Andy zat bovenop me te hijgen en hij gaf me nog een liefdevolle kus. Het liet me blozen en ik voelde zijn hand over mijn wang glijden. Zijn ogen hypnotiseerde me en voor ik het door had drukte ik mijn lippen weer op de zijne. Onze lippen smeekten gewoon om contact. Zijn handen gleden weer op ontdekkingstocht over mijn lichaam en ik voelde een nieuw gevoel door mijn lichaam gaan. Al kwam het me vaag bekend voor. In een fractie van een seconde merkte ik wat het betekende, iets wat me de adem benam en me de zoen liet breken. Ik verslikte me en begon hard te hoesten. Daar schrok de jongen boven me van. Hij begon over mijn rug te strelen, wat het besef alleen nog maar groter maakte. Met grote, verraste, ogen keek ik hem aan. Het besef dat was gekomen, was een raar idee voor me. Ik wilde hem, zo verliefd was ik geworden. Ik wilde hem, ik wilde hem. Die woorden bleef ik maar herhalen, vol ongeloof. Ik had nooit gedacht dat ik een mens voor mezelf wilde hebben.

Reageer (2)

  • Fledermaus

    aw dass zoo lief zie je wel dat ze je accepteren

    bitte schnell weiter(flower)

    1 decennium geleden
  • Millionars

    aaawh das schattig 8D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen