Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Perfection1

    WAAROM GA JE NIET VERDER??
    JE ZEI NET DAN JE DAT WEL GAAT DOEN MAAR IK WIL NUUUUUUUUUUU!!!!!
    En ik dwing echt niet hoor, ik ben heeeel lief (H)

    1 decennium geleden
  • bentebelieve

    GODVERDOMME. Ga snel door!

    Anders ben ik heeel boos, en krabbel ik jou nooit meer!
    (N)

    1 decennium geleden
  • Linda568

    Sorrysorrysorry. Ik heb gewoon geen reactie achtergelaten. Dus ik doe het nu. Ook al weet je waarschijnlijk al wat ik wil zeggen aangezien ik met je praatte toen ik dit had gelezen. Hoe heet Filo nu eigenlijk? Oke nu dwaal ik af. Terug naar wat ik wilde zeggen.

    Dit is echt zo zielig. Ik kreeg echt jank neigingen wist je al, maar ik denk zeg het nog ff :Den SNEL VERDERRRR

    1 decennium geleden
  • Perfection1

    Jij schrijft zo ongeloofelijk ontzettend mooi!!!! (H)
    Door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door (flower)

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    O, hihi, laat maar, ik ben weer helemaal bij:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen