Nou nog 1tje vandaag van mijn serie. What if all you're dreams came true. en dan is het klaar! Dan komt er morgen meer.

Ryan POV.
We waren bij het ziekenhuis aangekomen en liepen direct door naar binnen terwijl mijn vader de auto nog aan het parkeren is. Ik liep zo snel als ik kon naar de balie. "Weet u ook in welke kamer Naomi Sheckler ligt?" vroeg ik. "2de verdieping kamer 7" zei de vrouw achter de balie. "Oke dank u" zei ik. "We moeten naar verdieping 2 kamer 7" zei ik tegen Maria die er nu ook aan kwam lopen met haar ouders. Ik keerde me al weer om en rende naar de lift en drukte op het knopje. "Kom op schiet op stomme kut lift" zei ik ongeduldig. "Man wat heb jij een haast" zei Maria lachend. "Nou en" zei ik. "Hou jij zo veel van je zusje?" vroeg Maria weer lachend. Net op dat moment kwam de familie Jonas eraan gelopen. "Waar moeten we naartoe?" vroeg Paul. "Verdieping 2 kamer 7" zei Maria en keek de hele tijd naar Kevin. De lift ging open en ik sprong er meteen in. "Opschieten" zei ik toen iedereen op z'n dooie gemakkie de lift in liep. Toen iedereen er eindelijk in was drukte ik op het knopje naar de 2de verdieping. De lift ging dicht en toen hij weer open ging op de 2de verdieping sprong ik er gelijk weer uit. Ik liep steeds rechtdoor toen ik kamer 7 zag staan, ik klopte op de deur en daar lag Naomi in bed met Joe te praten. “Heey zussie hoe gaat het nu?” vroeg ik. “Wel goed” zei ze en glimlachte. “Weten jullie al wat het was?” vroeg ik. “Het was gewoon een buikkramp” zei Naomi en keek even naar Joe. De rest kwam nu ook de kamer binnen. “Heey Naomi gaat alles goed?” vroeg Maria en sprong direct om haar hals. “Ja hoor, het was alleen maar een buikkramp” zei Naomi. “Oke, weet je Sandra komt morgen avond ook hier naartoe en ze blijft hier waarscheinlijk 5 weken” zei Maria. “Echt waar?” vroeg Naomi ongeloofwaardig. “Ja echt waar” zei Maria. Ik keek rond me en zag een stoel staan ik liep er naartoe en ging erop zitten. “Dus jij laat iedereen staan en gaat er zelf op zitten?” vroeg Naomi lachend. “Heey jij bent degene die relaxt in bed kan liggen hoor” zei ik lachend terug. “Nou en” zei Naomi terug en stak haar tong uit. “Wanneer mag je weer naar huis?” vroeg Denise. “Ze gaan nog wat testjes doen en als dat goed is dan kan ik vanavond alweer naar huis gaan, maar dan moet ik wel nog een week rusten” zei Naomi. “Oke nou ja naar die week kunnen we wel weer lol makan met Sandra” zei Maria. “Precies” zei Naomi.

Reageer (4)

  • CouchPotato

    Whaa super!
    Je moet echt snel verder gaan!
    Gelukkig dat het niet al te ernstig was!
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super

    snel verder

    kusje,-

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderrr,en wel NU:Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Super!
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen