Foto bij 71. Goedemorgen.

De eerste zonnestralen gleden door de gordijnen en ik werd wakker. Ik knipperde even met mijn ogen en begon toen te beseffen wat er zich gisterennacht voor het slapen gaan nog had afgespeeld. Ik wist nu zeker dat hij van me hield, ik zou het hem kunnen zeggen maar aan de ene kant vond ik de flirtspelletjes die we nu speelden ook wel leuk.

Ik hoorde hoe Bill even zuchtte. Ik draaide me om en zag hoe hij nog vredig lag te slapen. Hij was zo lief. Ik besloot om hem nog rustig te laten verder slapen en stapte muisstil uit bed en liep op de toppen van mijn tenen de kamer uit. ik sloot zachtjes de deur en liep in mijn pyjama naar beneden.

Toen ik beneden aankwam was nog niemand wakker. Gucci en Viper lagen in hun mand. Toen ik stilletjes binnenkwam keken ze me allebei aan en sprongen vrolijk recht. Stilletjes piepend en kwispelend kwamen ze naar me toe en ik zei hun goedemorgen en gaf hun allebei een paar aaitjes. Ik hoorde plots achter mij de deur open en dicht gaan. Ik keek achter me en zag dat Tom binnen wandelde in zijn boxer. Ik moest even slikken en wist niet goed wat te doen. “ Goedemorgen.” Zei hij vrolijk en liep naar de keuken. Viper volgde hem meteen. “ Goedemorgen.” Mompelde ik nog terwijl ik rechtstond. Ik stond er van versteld hoe gespierd Tom was in vergelijking met Bill. Ach, wat dan ook. Ik vond Bill veel sexier dan Tom, daar kon zelfs een six-pack niets aan veranderen.

Ik wilde net ook naar de keuken wandelen toen Friedolien binnenkwam. Haar haren zaten helemaal in de war. “ Goedemorgen schonenslaapster.” Lachte ik. Friedolien gromde ook een goedemorgen. Ze had altijd wel een ochtendhumeurtje, maar toch kwam ze me een knuffel geven en fluisterde ze me dat ze me graag zag. Ik zei dat ik haar ook graag zag en samen gingen we naar de keuken. Tom zat aan tafel een kop koffie te drinken. “ Wil je ook iets?” vroeg hij aan ons toen hij ons opmerkte. “ We nemen wel.” Zei Friedolien terwijl ze haar haren wat in vorm probeerde te brengen. Tom glimlachte en vroeg plots: “ Waar is Bill?” Ik keek Tom aan en zei : “ Hij ligt nog te slapen.” En ik wees naar boven. “ Nu nog?” zei hij. “ Ach, hij zal straks wel wakker worden.” Lachte ik en op het moment dat ik dat zei kwam ook Bill in boxer de keuken binnen. “ Goedemorgen broertje.” Grinnikte Tom. Ondertussen had Friedolien me al een tas koffie gegeven. “ Goedemorgen.” Fluisterde Bill. “ Wil je ook koffie?” vroeg ik aan Bill. Hij keek me glimlachend aan en zei ja. ik reikte hem mijn tas aan. Hij nam hem over en langzaam wreven mijn vingers langs zijn hand. Ik voelde de pretlichtjes in mijn ogen opkomen. Ondertussen stond Friedolien al met een nieuwe tas koffie voor mijn neus en die nam ik ook aan en nam er een slok van. Tom stond recht en begon de ontbijttafel te zetten. Ik ging zitten en Bill kwam naast me zitten. Hij keek me aan en ik voelde hoe zijn hand over mijn bil wreef. Ik nam zijn hand vast en met een verliefde blik speelde ik met zijn vingers tot het moment waar Tom borden voor ons zette. “ We kunnen eten.” Grijnsde hij gemeen. Bill schudde lachend zijn hoofd en liet mijn hand los. Friedolien keek me aan vol vreugde in haar ogen. Ik glimlachte naar haar en zag dat haar ochtendhumeur plots weg was. ik deed teken naar haar dat ik haar nog wel alles zou vertellen en we begonnen te eten.

Reageer (7)

  • xHOBBIT

    Hoe schattig allemaal! ; )
    Eyo, Tom is sexy! Maar hij is van mij oor! ;o
    x'D
    xx

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Oehh cuteee <3
    lief lief ;d

    snel verderr ^^!
    xxx

    1 decennium geleden
  • IfYouWereGay

    :D
    leuk!
    snel verder (A)

    1 decennium geleden
  • billismyn

    awwh sgattig!!! komt er nog eentje? verslaving slaat toe! snel verder <3 (H) xxx billismyn

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Oeehhh romantiek!! Gott, hoe lief kan een (bijna) koppeltje wezen (K)
    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen