Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Felino

    Waarom schrijf je zo schattig over hun broederliefde n_n . Het is ècht leuk om te lezen weetje ;D .
    En daarom moet je ook snel verder gaan *puppyoogjes*

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Ik wil weten of het Amy is ;o! En het is dat je niet meer op msn bent, en vermoedelijk dus bent gaan slapen.. anders ging ik je stalken tot je een nieuw deeltje erop had gezet! Ghaha.
    Ik vind het wel echt sneu voor Bill! Maar ook voor Tom, want hij geeft ook om Amy, op zijn manier..
    Maar de band die dan weer naar voren komt, de broederliefde is dan weer zoo lief ;3. Dat vind ik echt schattig om te lezen (a).

    snel verderr <3
    xxx

    1 decennium geleden
  • Eyka

    Damn, waarom laat je ons zo lang in spanning? Ö
    - Dit is niet goed voor mij, weet je wel.

    Ik word trouwens ook vrolijk van die deeltjes van je.
    Nuja, het is te zien welk deel, want ik kan nu niet bepaald écht vrolijk zijn als er iets ergs gebeurd, maar je begrijpt me wel 8D.

    Ik hoop echt dat het Amy is.. Hoe erg ze er ook aantoe mag zijn, ik hoop toch dat zij het is. Dan weten ze tenminste dat ze veilig is.

    1 decennium geleden
  • Istina

    Jij wordt vrolijk van reacties, en ik word vrolijk van jouw hoofdstukken, en als jij vrolijk wordt dan ga je meer delen activeren, en ben ik ook vrolijker waardoor ik meer reacties plaats.. en jij weer meer activeert..
    wat een reactie wel niet kan doen hè? Snap je het nog? (A) Ik ben ook gewoon slim (nerd)
    <3

    1 decennium geleden
  • urbeautifull

    superlieef!

    snelverder!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen