DEEL 74!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • xxMissJonas

    wow lange reacties van Laura en Lies, dat gaat mij niet lukken hoor (A) moetnamelijk heel nodig weer aan me engelse huiswerk als ik morgen niet levend gevilt wil worden(A)
    maar heel sneel verder jij ! !

    X.x

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    Jah ik ben slim :Y) En dat anderzo slim ben ik inderdaad niet, alle sinds slimmer dan Lies xD
    En jah Naomi Lies is zwanger van een drieling en ik ben bevallen van een tweeling xD xD xD
    Dat weet je nu ook al weer he
    Maar goed, kei snel verder gaan he, het is een hele goede quiz, jah jah en Laura heeft altijd gelijk[ KuchKuch] Oke bijna altijd [KuchKuch] Heel soms dan xD Maar over deze quiz klopt het wel, deze is echt heel goed!!!
    En wat wil je Tylor is cool!! En Joe ook hoor xD

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Jaaah, chanse da jij en Nick braaf zijn gebleven in de douche. En Jah Joe die slaapt heeel begrijpelijk hoor (A) Ik meen het héa. En Jah Laura en Slim, dat past niet in de zelfde zin. Heb ik je al verteld dat Laura net bevallen is van een tweeling? wel dan weet je het nu. xD Maar hij was Suppah.
    I Mean It <3 En Jij en je Mr.M altijd. Pfff :X Zeg maak mij maar dik en ziek en weet ik veel wat nog allemaal, maar k zen er ook nog maar héa. En plus ik word echt ziek. :S En Jah Kevin af de duik, das pas voor met...[/K zwijg] Maar Jah, zolang het maar niet meer als 1 kindje wordt is het allemaal goed. Neen waag het niet héa, om mij meer dan 1tje te laten hebben:O (N)(N) Anders dan kom ik Mr.M kipnappen. (puh)
    Snel Verder gaan héa :Y):Y):Y)
    LiesKiend, <3 You

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen