Hoofdstuk 75
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (18)
Ik ben het helemaal met vivian07 eens!!
1 decennium geledenLily mag niet dood!!
En jij moet verdaah!
HEulHeuHeulsnel verderr!!!!!!!!!!!!!
Is Scorpius een vampier en zoog 'ie Lily leeg?
Dat mag niet!! Hoewel Scorpius ONTZEEEEEEEEEEETTEND geweldig (zeker hoe jij hem beschrijft) is, VINDIK TOCH DAT HIJ LILY NIE MAG DODUH!!
Myn spelling gaat achteruit, sorry:$
Maar Nou Stukje Over James!
En daarna Lily&Scorpius(H)
Want dat is spannend!!
*moet nu eigenlijk voor bio leren, maar heeft daar gewoon echt geen zin in en dit is veeeel leuker!*
Maar Lily moet dus niet dood, en Scorpius is lieffff(H)
Moest ik even kwijtxD
Maar wat als Lily wel dood is?
Dan weet ik hoe het verder ging:
(Albus pov)
We stonden rond haar graf. De eenzaamheid spoelde over ons heen. Was ze echt weg? Het bewijs stond voor ons. Naast me stond James, en hij staarde naar het koele marmer van de grafsteen. Hij huilde niet, maar zijn verhardde blik liet me zien dat hij evenveel pijn had als ik, dat kon niet anders.
In de verte zag ik iemand lopen, en ik dacht hem te kennen. Was dat...? Woede laaide op. Ja, het was hem. Het was de eikel die mijn zusje erin had geluist, wat haar haar leven had gekost. Eerst dacht ik dat hij het lef had om naar haar begravenis te komen, maar toen zag ik dat er een meisje naast hem liep. Ze keken elkaar zwoel aan, en werden steeds kleffer.
Gore kwal! Dacht ik bij mezelf. Eerst Lily, en nu ze er niet meer is, maar een ander? Stomme, egoïstische aap!!
Moest ik even schrijven(A)
Sorry, nou schrijf ik stukjes van je verhaal... Terwijl dat van jou veel beter is!!
Negeer dit stukje maar gewoon(A)
Maar waar het op neer komt is:
Ik luffff Scorpius(H)
Maar als Lily doodgaat door hem, vind ik hem niet lief meer! *kijkt demonstratief de andere kant op, maakt een kinderachtig geluidje en zet het daarna op een janken*
Naja...
Snel verder dus, anders gaat mijn fantasie (die behoorlijk groot is) met me aan de haal.
Wow zo spannend!!!
1 decennium geledenSnel verder!!!
Omg ik heb nog nooit zo graag gewilt dat een verhaal verder ging want dit is gewoon té spannend.
1 decennium geledenEn Lily mag niet dood zijn!!!
Je moet nu echt verder hoor!!!
Je moet verder, want anders ga ik dood van de spanning.
1 decennium geledenIk was heel vrolijk, (lees reactie hieronder), maar nu niet meer.
Nu ben ik geschrokken.
En je moet verder, maar dat had ik al gezegt.
Ik ben een beetje in shock geloof ik..
:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|
Als ze dood gaat ga ik huilen.
Dus verder jij, want ik wil NU weten hoe het afloopt!
Ze mag niet dood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ga ik je prikken met deze virtuele vork!
Dat was het.
(hoera)ik sta in het voorstukje!!!!
1 decennium geleden