Elke quiz komt uit het perspectief van iemand anders, dus je hebt:
Faith, Winter, Sky, Blue en Elizabeth

Winter

Ik zit naast Ginny op de bank. Jah je weet wel ik woon bij de familie Wemel. En langs de andere kant van mij zit Fred. Echt een geweldige steun en zacht ook. Ik leun tegen hem aan. Mijn oogjes vallen bijna toe. Gelukkig zit Ron voor me en is hij mongolisch aan het doen dus ik val niet in slaap. Maar geeuwen doe ik wel. Fred: ‘straks kan je in je bedje kruipen, nu nog niet he.’ Ik: ‘daar kijk ik nu al naar uit se, een lekker warm bed in de leerlingenkamer van Griffendor.’ Ik kruip in een bolletje en leg me tegen Fred aan. De zon begint te schijnen. Jah ik kan het weer besturen dat weten jullie he, maar het weer past zich ook aan naar mijn gevoel. Als ik boos ben dan onweert en bliksemt het. Als ik verdrietig ben regent het. En dus zo verder. Je snapt me wel. Ik begin weg te dommelen, naar een geweldige droom. Naar de droom waar ik mijn ‘prins’ zie, juist als hij zich omdraait word ik natuurlijk wakker gemaakt. Ik kijk de dader kil aan. Ginny: ‘en merci, maar zeg Winter we zijn er.’ Ik: ‘sorry en thnx.’ Ik sta recht en pak mijn koffer uit het bovenste rek uit. Met mijn koffer ga ik de trein af. Ik: ‘wacht niet op mij he ik ga samen met Blue, Sky, Elizabeth en Faith in een koets he. Eigenlijk zouden ze het nu wel weten, het is al het zesde jaar. Jah ik ben 16, een jaar jonger dan Fred, George en Carlo. Elizabeth is 17 jaar. Zij is natuurlijk de oudste van ons. Nou jah Faith en Sky zitten nu in het 5de en Blue in het 4de zij is de jongste van ons vijf. Zij is haar pa vorig jaar verloren. Bij mij is dat 3 jaar geleden maar jah. Nu niet aan denken, mijn ogen worden een beetje vochtig, maar snel zorg ik er voor dat ik ze weg knipper. Er valt een druppel op mijn schouder, regen. Jah weet je nog, het weer word zoals ik me voel. Ik knipper nog een paar keer en het stopt met motregen. Gelukkig. Sky: ‘daar ben je.’ En ze komt samen met Faith op mij af en omhelsd mij en daarna Faith. Niet veel later staan Elizabeth en Blue ook bij ons. Snel zetten we ons in een koets. We praten over van alles. Hoe de vakantie geweest is en zo, nog veel meer dus. Alleen jongens dat is iets waar we het niet over hebben, maar jah daar moet je het dan ook niet altijd over hebben he.

Reageer (6)

  • Branwen

    Sorry, dat ik hem niet gemaakt heb Ö Ik was het helemaal vergeten én ik dacht dat ik een abbo had, maar dat bleek dus niet het geval te zijn :x

    Maar nu heb ik er wel een :Y) En ik volg het dus nog =).

    xxx

    1 decennium geleden
  • KOEKIESx3x3

    super:D
    snel verder:Y)

    1 decennium geleden
  • aya

    snel verder:D:D

    1 decennium geleden
  • Maleficia

    Yeajj
    Snel verder <33
    xx

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ik geef Fie gelijk. (lol)
    Neen, dit is ook heel erg goed het was beter als ik er mee aan meeschreef ;x
    Snél Veeeeeeeeerder :Y):Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen