Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • CareFree

    Ik heb te lang niks meer van je gelezen dus spam ik maar even. Als je niet heel erg snel verder gaat schrijven komt mijn leger gummybears achter je aan en dat wil je niet. De rode zijn nog argesiefer dan de groene. Maar ze zijn het zat dat mensen hun familie altijd opeet dus willen ze nu mensen op gaan eten. Daarom ben ik een gummybear vergetarier geworden. dan eten ze mij tenmisnte niet op. Maar ik denk wel dat jij gummybears eet dus eten ze jou wel op. En dan wens ik je succes. Je kan ze onmogelijk omkopen of op een andere gedachte brengen. Dus dan kan je al dag zwaaien met je handje. Kijk zo(doeg).

    snel verder dus of al het bovengenoemde gebeurt je en dat is iets minder leuk.

    xxx

    1 decennium geleden
  • evieline

    leuk, volgens mij staat thijs op het punt om vreemd te gaan (alweer)
    snelverder<3

    1 decennium geleden
  • Square

    Haha, ik ga niet zo'n lange reactie geven als angelltje hoor, sorry :P
    Maar je verhaal is wel heel leuk, snel verder! (H)

    1 decennium geleden
  • CareFree

    a snel verder meid. echt sit is een geweldig verhaal. en ik heb eigenlijk zin om een onzin reactie neer te zetten. een lange onzin reactie. maar ik weet niet of jij zin hebt om mijn lange onzin reactie te lezen. zou ik hem dan ook maar even lekker kleurrijk maken? misschien lees je hem dan sneller. dan maak ik heb lekker bijzonder. een reactie die je hopelijk nog niet hebt gehad. en als je hem al wel hebt gehad dan ga ik huilen. en dan ga ik zo erg huilen dat de noordzee overstroomt en half nederland onder water komt te liggen. en dat heb ik dan op mijn geweten. en ik kom dan in de gevangenis. dat vind ik dan weer iets minder. want misschien kan ik jou verhaal dan niet meer lezen!!! dat zou een ramp zijn. is mijn reactie al lang genoeg? ik vind van niet. maar hoe maak ik hem langer? lekker veel typen duhhh. wat kan ik nog meer typen? lalalalala. ik zou nu al weer willen dat de vakantie begon. maar dan wil ik wel weg uit ons koude kikkerlandje. naar Engeland. dat is leuk. is mijn reactie nu al lang genoeg? oke ik lijk nu best op dora. die stelt ook altijd van die vragen he. dan wel dora van nickjunior. dat is best grappig om te kijken hoor. ik denk dat ik maar ga afhaken want ik vind het wel weer goed geweest. dit hele zijkverhaaltje van mij komt er op neer dat je snel verder moet.


    xxx

    1 decennium geleden
  • ChipsAddict

    (H) heelsnelverder <333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen